پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال انتقال رونالدینیو به لیگ آنگولا در سال جدید!

کد خبر : 26584  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 آذر 1393


طبق گفته های بندیکتو کانگامبا، رئیس باشگاه کابوسکراپ، رونالدینیو ممکن است باشگاه مکزیکی کوئرتارو را ترک کرده و راهی لیگ آنگولا شود.

 


بنا به گزارش AS، او به آژانس خبری Lusa گفت: "ما در حال تلاش برای مذاکره با مدیر برنامه های رونالدینیو هستیم تا برای سال آینده او را به اینجا بیاوریم."

هدف کابوسکراپ این است که در آستانه جام باشگاه های آفریقا (CAF) خود را تقویت کنند، همانطور که خود کانگامبا توضیح می دهد: "با چنین بازیکنانی ما می توانیم قهرمان جام باشگاه های آفریقا شویم و بعد از آن می توانیم در جام باشگاه های جهان به میدان برویم، و به این ترتیب با باشگاه های اروپایی روبرو خواهیم شد. این رؤیای هر رئیس باشگاهی است."

رونالدینیو که تیم کنونی اش در کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ جایی ندارد، اولین بازیکن مطرح حاضر در کابوسکراپ نخواهد بود. در سال 2012، این تیم آفریقایی ریوالدو را به خدمت گرفت. در سن 39 سالگی، بازیکن سابق بارسلونا 21 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 11 گل به ثمر رساند و به تیم کمک کرد تا به رتبه چهارم لیگ دست پیدا کند.

در عین حال، رونالدینیو مشتریانی از لیگ آمریکا نیز دارد. حتی گمانه زنی هایی وجود داشت که لس آنجلس گلکسی مشتاق به خدمت گرفتن او می باشد. در هر صورت، رونالدینیو با تیم کنونی اش قراردادی دو ساله دارد و در 9 مسابقه برای آنها 3 گل به ثمر رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.