پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۱۰ گزینه بارسا برای جانشینی فرمالن

کد خبر : 26620  |  زمان ارسال : جمعه 7 آذر 1393

در صورتی که فیفا اجازه بدهد ، بارسا به دنبال خرید مدافع به جای فرمالن باشد.

به گزارش وبسایت نود، مدافع بلژیکی بدون انجام حتی یک بازی برای بارسا فصل را از دست داده است. در چنین شرایطی سران بارسا امیدوار هستند که فیفا اجازه خرید بازیکن توسط آنها را بدهد. این تیم تا سال ۲۰۱۶ به علت محرومیت حق خرید بازیکن را ندارد.

در حال حاضر میراندا ، گودین و لاپورته سه گزینه اصلی کاتالان ها هستند. قیمت مدافع برزیلی اتلتیکو که اخیرا در لیست دونگا قرار گرفته است در حدود ۳۰ میلیون یوروست. قیمت مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید هم ۳۶ میلیون یورو تخمین زده می شود. لاپورته نیز مدافع اتلتیک بیلبائوست که رقم فسخ قراردادش به ۴۲ میلیون یورو می رسد.

خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید دیگر گزینه کاتالان هاست اما قیمت این مدافع ۱۹ ساله هم بر اساس رقم فسخ قراردادش ۴۰ میلیون یوروست.

اوتامندی و شکودران مصطفی، زوج خط دفاع والنسیا دیگر گزینه های موجود هستند اما بعید است که این باشگاه که اخیرا توسط پیتر لیم،  تاجر ثروتمند خریده شده است بخواهد هر کدام از این دو مدافع را در این برهه از فصل به رقمی کمتر از ۵۰ میلیون یورو بفروشد.

نیکو پارخا از سویا و اینیگو مارتینز از سویا دیگر گزینه های کاتالان ها هستند. انریکه علاقه خاصی به مدافع آرژآنتینی سویا دارد و بدش نمی آید او را بخرد. قیمت این بازیکن مقرون به صرفه تر است و با توجه به روابط خوب و بارسا و سویا این انتقال با رقمی نزدیک به ۱۰ میلیون یورو نهایی خواهد شد اما سوسیه داد برای فروش اینیگو ۳۰ میلیون یورو می خواهد.

آندرو فونتاس، هکتور مورنو و دیگو لوگانو گزینه های کم نام تر هستند. مورنو، مدافع مکزیکی اسپانیول پس از مصدومیتش افت کرده است.  فونتاس، محصول آکادمی بارسا نیز فصل گذشته زیر نظر انریکه در سلتا کار می کرد و به نظر می رسد که با روش مربی بارسا کاملا آشناست. لوگانو، کاپیتان تیم ملی اروگوئه در حال حاضر بدون تیم مانده است. این بازیکن ۳۴ ساله در جام جهانی نیز به ندرت بازی کرد و به نظر نمی رسد که زیاد سرحال باشد.

در صورتی که فیفا اجازه خرید بازیکن را به بارسا ندهد ، ادگار له ، محصول جوان آکادمی بارسا جدی ترین گزینه جایگزینی فرمالن خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.