پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنجلوتی: مسی استعداد فوق العاده خود را نشان می دهد و عالی است

کد خبر : 26635  |  زمان ارسال : جمعه 7 آذر 1393

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل مالاگا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

 

خستگی تونی کروس: "او فردا بازی خواهد کرد. ما به او نیاز داریم. هفته بعد باید ببینیم چه می شود. در این پست ما ایارامندی را داریم، که از مصدومیت بازگشته است اما در مقابل بازل خوب بازی کرد."

 

روند پیروزی ها: "ما در این مورد صحبت نمی کنیم و به جای آن در مورد آماده سازی برای یک دیدار سخت حرف می زنیم، جایی که باید خوب بازی کنیم تا موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کنیم."

 

کمپین حمایت از لیونل مسی برای توپ طلا: "مسی استعداد فوق العاده خود را نشان می دهد و عالی است، اما نمی خواهم در مورد کارهایی که بارسلونا در این رابطه انجام می دهد صحبت کنم. من فقط خواهم گفت که او خیلی خوب کار می کند."

خدیـرا: "خدیرا هنوز آماده نیست. او باید به مدت چند روز دیگر نیز کار کند. او هفته آینده آماده خواهد شد."

 

تمدید قرارداد خدیـرا: "این مسئله به عهده باشگاه است، اما مذاکرات میان طرفین وجود دارد. از لحاظ فنی، می توانم بگویم که به او نیاز داریم."

 

فقدان سیستم چرخشی: "من تیم را خسته نمی بینم - این تیمی است که خیلی خوب ریکاوری کرده است. ما وقتی به چرخش نیاز خواهیم داشت که بازیکنان خسته باشد. من فقط کروس را کمی خسته می بینم، اما ما از هفته کوپا دل ری استفاده خواهیم کرد تا به او استراحت دهیم."

 

گل های دریافتی کم در خارج از خانه: "بازی فردا سخت خواهد بود چون مالاگا فصل خوبی را سپری می کند. قبل از اینکه آنها به ویسنته کالدرون بروند، در پنج بازی متوالی پیروز شده بودند."

 

در مادرید چه چیزهایی تغییر یافته است؟ "ما از لحاظ فیزیکی پیشرفت زیادی کرده ایم، چیزی که مشکل فصل ما بود. به علاوه، فصل گذشته اعتماد به نفس زیادی به ما بخشید و اگر به پیروزی ها ادامه دهیم، این اعتماد به نفس نیز ادامه خواهد یافت."

 

لحظه ای برای افزایش اختلاف با بارسلونا: "این به ما بستگی ندارد.  هدف ما پیروزی در مقابل مالاگا است، یک بازی مهم که تعیین کننده چیزی نخواهد بود."

 

بی طرفی پلاتینی: "فکر نمی کنم صحبت کردن او در مورد مدعیان توپ طلا درست بوده باشد."

 

ایسـکو: "او از بازگشت به مالاگا خوشحال است و آنها یک فوتبالیست بالغ تر را خواهند دید، که اکنون تجربه بیشتری دارد و فوق العاده مسئولیت پذیر شده است."

 

مارکو آسنسیو: "من چیزی در مورد این موضوع نمی دانم. من بازی او را دیده ام و باید بگویم که استعداد جوانی است که فکر می کنم آینده فوق العاده ای خواهد داشت."

 

بیـل: "او خیلی خوب است و هیچ مشکلی ندارد. او برای کمک کردن به تیم در مسیر کسب پیروزی متعهد است."

 

ایکر کاسیاس: "او خوب است. او هم هیچ مشکلی ندارد. بازی های بسیار خوبی انجام می دهد و مثل همیشه آرام و بی سر و صدا است. او جدی و مسئولیت پذیر است و در هر شرایطی به تیم کمک می کند. حالا نسبت به فصل گذشته تفاوت هایی وجود دارد و او به شرایط خو گرفته است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.