پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سخنان قصار جناب علیفر در بازی دیشب بارسلونا - والنسیا

کد خبر : 26752  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / تیم فوتبال بارسلونا در دیداری سخت و دشوار و پر حاشیه توانست با گل دیر هنگام سرخیو بوسکتس بازی را به سود خود خاتمه دهد. دیداری که اگر اشتباهات فاحش داوری در آن نبود بارسلونا خیلی زودتر از دقیقه 93 به گل می رسید و چه بسا می توانست این بازی را هم با گل های بیشتری به سود خود به پایان برساند. اما در بازی دیشب فقط اشتباهات داوری نبود که هوادارن بارسلونا را اذیت می کرد، آن دسته از هواداران بارسا که دیشب پای تلویزیون و از طریق شبکه 3 سیما بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا می کردند، مجبور به شنیدن سخنان قصار جناب سرهنگ علیفر گزارشگر بازی هم بودند. در اینجا قصد داریم به برخی از سخنان قصار ایشان نگاهی بیاندازیم :

(قبل از هر چیز راجع به عکس توضیح بدهم که جناب علیفر در بازی بارسلونا-اتلتیکو بیلبائو این جمله عجیب را در مورد آلبا گفته بود که: آلبا بازیکن سرعتی است ولی پر رو هست! )

* در یک صحنه از بازی مسی در آفساید قرار داشت و یک توپ به جلو پاس داده شد ولی مسی چون در آفساید بود حرکتی نکرد و سوارز از بین مدافعین حرکت کرد و صاحب توپ شد. داور مسابقه به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد و با وجود اینکه کارگردان اسپانیایی حرکت آهسته را هم نشان داد، جناب علیفر با اعتماد به نقس کامل گفتند : "بله، کاملاً مشخص هست مسی 3 متر در آفساید بود! "

* در دقیقه 63 هم که شوت بازیکن والنسیا به داخل دروازه بارسلونا رفته بود ولی داور قبل از گل سوت زده بود و خطای بازیکنان حریف را روی مدافعین بارسا اعلام کرده بود، جناب علیفر چنان فریادی زد و گفت تووووی دروازه و بعد از چند لحظه متوجه اشتباهش شد.

* تلفظ نام برخی از بازیکنان هم به شدت روی اعصاب بود. ژرارد پیکه و یوردی آلبا !

* جدا از این نوع تلفظ ها اصرار عجیبی بر کامل گفتن نام مربیان و بازیکنان دو تیم همراه با پسوند و پیشوند داشت : لوئیز انریکه مارتینز ، نونو اسپریتو سانتو ، لوئیس آلبرتو سوارز و ... در حالی که در آخر بازی گفت اینقدر بازی جذاب و بار سرعت انجام شد وقت اعلام کردن آمارها را نداشتم !

* در یک صحنه از بازی دبشب هم، باز هم اعلام کردند که متئو و بنگر شبیه هم هستند!

* اصرار عجیب دیگر سرهنگ، دادن آمار سرمربی والنسیا به طور میانگین هر 10 دقیقه یک بار بود ! "نونو اسپریتو سانتو که فقط 2 سال هست مربیگری را آغاز کرده..."

* همین جناب علیفر که روی گل قبول نشده والنسیا چنان فریاد عظیمی زده بود، روی گل دقیقه آخر بارسا خیلی ملو و ریلکس گزارش کرد! و اعتقاد داشت داوری که 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده نباید گل دقیقه 93:04 بوسکتس را قبول می کرد ! یعنی 4 ثانیه اضافه تر ! اعتراضی که خود بازیکنان والنسیا هم به این مورد نداشتند ولی جناب علیفر در این سر دنیا به آن معتقد بود.

* کنترل تلویزیون هم که طبق معمول باید همیشه در دستمان میبود، چون معلوم نبود در کدام دقیقه بازی جناب علیفر قرار است با فریادهای بلندش همسایه ها را از خواب بیدار کند !

این ها تعدادی از سخنان جناب علیفر در بازی دیشب بارسلونا و والنسیا بود. به امید روزی که بتوانیم به تماشای بازی تیم مورد علاقه مان در تلویزیون بدون شنیدن چنین گزارش های عجیبی باشیم. از صدا و سیما هم انتظار می‌رود کمی تحول در زمینه گزارشگری فوتبال ایجاد کند. به راستی این برندگان مسابقه "آقای گزارشگر" که در نوروز 93 پخش شد چرا مورد استفاده قرار نمی گیرند ؟!

اگر شما هم موردی را از گزارش بازی دیشب سراغ دارید که در اینجا ذکر نشد می توانید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.