پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قرعه خطرناک برای بارسلونا ، اگر در گروهش دوم شود

کد خبر : 27092  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 آذر 1393

امشب اگر بارسلونا نتواند پیروز شود، احتمال رویارویی با چلسی و بایرن مونیخ در مرحله بعد را خواهد داشت.

 

امشب دو تیم فوتبال بارسلونا و پاریسن ژرمن باید به مصاف یکدیگر بروند. این مسابقه از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و از لحاظ صدرنشینی اهمیت فراوانی دارد.

 

بارسلونا در صورت برد این دیدار خانگی می تواند به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، اما پاریسن ژرمن می تواند با گرفتن یک تساوی در نیوکمپ به عنوان صدر نشین به مرحله دوم راه یابد.

 

اگر بارسلونا در این گروه دوم شود، 5 حریف احتمالی در دور دوم خواهد داشت. اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دو تیم فینالیست فصل گذشته به علت اسپانیایی بودن در دور بعدی به بارسا نخواهند خورد. در این صورت، مردان نوکمپ در سخت ترین قرعه باید به مصاف چلسی مورینیو و یا بایرن پپ گواردیولا بروند. 3 تیم دیگر عبارتند از پورتو، دورتموند و موناکو.

 

در حالت دوم، اگر بارسلونا امشب پیروز شود و به عنوان صدر نشین راهی مرحله بعد گردد، باید به مصاف تیم هایی مثل یوونتوس، بازل، آرسنال، لورکوزن و یا شاختار که در گروه خود دوم شده اند برود. تیم های دیگری که هنوز تکلیفشان برای صعود مشخص نشده است، رم، سیتی، زسکا، شالکه و اسپورتینگ لیسبون می باشند که امکان رویارویی با این تیم ها نیز می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.