پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ جزیره در رویا 10 ستاره

کد خبر : 27129  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 آذر 1393

آیا کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بر می گردد؟ آیا لیونل مسی و مارکو ریوس به منچستر سیتی می روند؟ آیا آرین روبن پیراهن منچستر یونایتد یا چلسی را بر تن خواهد کرد؟ آیا این رویاها برآورده می شود یا نه؟در گزارشی به 10 بازیکن که لیگ جزیره آرزوی حضور انها را دارد خواهیم پرداخت. بدون شک لیگ  برتر انگلیس با این بازیکنان به روزهای اوج خود برخواهد گشت.

می گویند آرزو کردن عیب نیست و هر کسی می تواند چه در عالم رویا و چه در عالم بیداری هر آنچه را که دوست دارد جامه واقعیت دهد. اگر لیگ برتر انگلیس روزی بخواهد رویا بیند طبیعی است که هر آرزوی غیر ممکنی را برای خود ممکن جلوه دهد.

لیگ برتر انگلیس از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و در آن بازیکنان بسیار خوبی بازی می کنند. ساید آفساید در گزارشی از 10 بازیکن که لیگ جزیره آرزوی حضور آن را دارد رونمایی کرد که در زیر به آنها می پردازیم.

آیا کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی بر می گردد؟ آیا لیونل مسی و مارکو ریوس به منچستر سیتی می روند؟ آیا آرین روبن پیراهن منچستر یونایتد یا چلسی را بر تن خواهد کرد؟ آیا این رویاها برآورده می شود یا نه؟

1-ماریو گوتزه

 

باشگاه منچستر یونایتد از علاقمندان به این بازیکن آلمانی است و در گزارش ها آمده است که حاضر است برای جذب گوتسه 50 میلیون پوند پرداخت کند.این بازیکن آلمانی در جام جهانی 2014 برزیل نمایش خوبی داشت  و توانست تک گل تیم ملی فوتبال آلمان را در فینال به ثمر رساند تا نام خود را برای همیشه در تاریخ جاودان سازد.

2- مت هوملس

مدافع بوروسیا دورتموند که مشتریان زیادی در فصل جابجایی تابستانی داشت  اما تصمیم گرفت تا در دورتموند بماند. او نشان داده که مدافع بسیار باکیفیتی است. دورتموند در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا نمایش کابوس واری داشته است و به احتمال زیاد نمی تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آورد به همین خاطر هوملس به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد. منچستر یونایتد از مشتریان اصلی این مدافع خوش فکر است و به احتمال زیاد در فصل جابجایی زمستانی او را در شیاطین سرخ خواهیم دید.

3-ایسکو

ایسکو در غیاب گرت بیل بازیهای بسیار خوبی را برای رئال مادرید به نمایش گذاشته و یکی از بهترین بازیکنان تیم کارلو آنچلوتی در فصل جاری بوده است. آرسنال و لیورپول به دنبال جذب این ستاره جوان هستند. رئال مادرید قیمت فروش ایسکو 22 ساله 64 میلیون پوند اعلام کرده است و بعید است که این دو باشگاه بتواند این مبلغ را پرداخت کنند.

 

4- ماركو ريوس

هر باشگاهی در اروپا آرزو دارد که این بازیکن جوان را در اختیار داشته باشد. ریوس در فصل جابجایی تابستانی هم مشتریات زیادی داشت اما او هم مانند هوملیس در نهایت تصمیم گرفت که در بوروسیا دورتموند بماند. چلسی، منچستر سیتی و آرسنال از مهمترین مشتریان این ستاره جوان هستند و بدون شک او هم آخرین فصل حضور خود را در دورتموند پشت سر می گذارد.

هر چند رسانه های آلمانی خبر دادند که ریوس در حال یاد گرفتن زبان اسپانیایی است اما بعضی از رسانه ها هم نوشتند که این بازیکن جوان در آستانه پیوستن به لیگ جزیره است. اما چه باشگاهی  این شانس را دارد تا ریوس را جذب کند؟

 

5- گرت بیل

این بازیکن ولزی پس از کش و قوس های زیادی از تاتنهام جدا شد و به رئال مادرید پیوست اما درخشش ایسکو باعث شده تا شایعه بازگشت او به لیگ برتر انگلیس به گوش رسد. منچستر یونایتد و چلسی از جدی ترین مشتریان بیل هستند اما قیمت این بازیکن ولزی بسیار بالا است و هر باشگاهی که می خواهد او را جذب کند باید 90 میلیون پوند پرداخت کند.

 

6 – کریم بنزما

لیورپول بعد از جدایی لوئیس سوارس تلاش زیادی کرد تا بنزما را جذب کند اما این بازیکن فرانسوی ترجیح داد تا در رئال مادرید باقی بماند و در این فصل به روزهای اوج خود برگشته است.

رئال مادرید با توجه به اینکه بنزما به روزهای اوجش برگشته است می تواند با قیمت بالایی او را بفروشد. آرسنال هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن فرانسوی دارد و می تواند از مشتریان اصلی او باشد.

7-آرین روبن

هر باشگاهی در فوتبال جهان دوست دارد این بازیکن هلندی را در اختیار داشته باشد. او زیر نظر لوئیس فان خال در تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده است. بدون شک حضور او در شیاطین سرخ باعث تقویت این تیم خواهد شد و طرفداران زیادی را به ورزشگاه خواهد کشاند. روبن از بازیکنانی است که می تواند جذابیت زیادی به لیگ برتر انگلیس دهد.

 

8- توماس مولر

در فصل جابجایی تابستانی هم منچستر یونایتد علاقه خود را به جذب این بازیکن ملی پوش اعلام کرد. مولر خود را مدیون لوئیس فان خال می داند چرا که این مربی هلندی بود که او را به فوتبال جهان معرفی کرد. مولر یکی از مهره های کلیدی تیم بایرن مونیخ به شمار می آید وبعید به نظر می رسد که این باشگاه آلمانی با فروش او موافقت کند اما چه بسا لوئیس فان خال بتواند او را متقاعد به حضور در شیاطین سرخ کند.

 

9- ليونل ميسي

باشگاه بارسلونا رقم فسخ قرار داد لیونل مسی را 200 میلیون پوند اعلام کرده است. باشگاه منچستر سیتی اعلام کرده که می تواند این رقم را پرداخت کند البته چلسی با ریاست رومان آبراموویچ هم این توانایی را دارد که چنین رقمی را پرداخت کند.

این بازیکن آرژانتینی چند هفته پیش از احتمال جدای اش از بارسلونا سخن به میان آورد. آگرو و زابالتا چند بار گفته اند که مسی دوست دارد به منچستر سیتی برود همین باعث شده تا شایعه پیوستن این ستاره آرژانتینی به لیگ جزیره زیاد باشد. اگر مسی به منچستر سیتی یا چلسی برود بدون شک گرانترین انتقال های تاریخ مستطیل سبز رقم خواهد خورد.

 

10- كريستيانو رونالدو

 

این بازیکن پرتغالی در بهترین دوران خود به سر می برد و نمایش خیره کننده ای در رئال مادرید داشته است. رونالدو در منچستر یونایتد به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و در رئال مادرید هم توانست دوباره این موفقیت را تکرار کند. او در سال 2014 هم نمایش بسیار خوبی داشته است و این شانس را دارد که دوباره توپ طلا را به دست اورد.

رونالدو هر چند در رئال مادرید روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد اما بارها از علاقه خود به منچستر سیتی خبر داده و اعلام کرده که دوست دارد به این تیم برگردد. بدون شک منچستر یونایتد با آغوش باز بازگشت ستاره پرتغالی خود را خواهد پذیرفت و لیگ جزیره با حضور این بازیکن پرتغالی دوباره به روزهای اوج خود برخواهد گشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.