پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسای انریکه هنوز در نسخه آزمایشی

کد خبر : 27338  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 آذر 1393

خلاقیت های انریکه هر چه در مقابل پی اس جی جواب داد در مقابل ختافه. بارسایی ها را مسحور کرد. در شرایطی که پس از پیروزی رئال در هفته پانزدهم لالیگا، بارسلونا برای اینکه از کورس قهرمانی فاصله نگیرد به پیروزی نیاز دداشت تنها به یک تساوی بدون گل ناامیدکننده دست یافت.

در شرایطی که بارسا با پیروزس های پر گل در هفته های قبل چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان این تصور را ایجاد کرده بود که دوباره موتور گلزنی بارسا روشن شده، اکنون مشخص شد که در شرایط حساس این خط حمله می تواند کم بیاورد. ژاوی بعد از پایان بازی گفت که انگار بارسلونا دارد عقب گرد می کند. باید در این مورد حق را به  استاد خیمه شب بازی داد. این مشکل حاد در گل زدن ما را یاد بارسای فصل قبل با تاتا مارتینو می اندازد. آن بارسا هم به خوبی قابل متوقف شدن بود. چند تساوی اواخر فصل مقابل تیم های نه چندان مطرح بود که کار تاتا و شاگردانش را برای قهرمانی سخت کرد و نهایتا از کورس قهرمانی عقب ماندند. اکنون بارسای انریکه انگار دچار همان مشکل شده است. از دست دادن این امتیازهای حساس مقابل تیم های نه چندان مدعی، آخر فصل می تواند گریبان آبی اناری ها را بگیرد. اگر بارسایی ها بهترین بازی را هم ارایه دهند اما نتیجه نگیرند این بازی خوب هم ارزش خود را از دست می دهد. به هر حال اگر از دید رئالیستی به فوتبال نگاه کنیم واقعیت این است که در نهایت امر، فوتبال برای پیروزی و پیشی گرفتن از رقبا  و نهایتا قهرمانی است. البته جدای از این بحث، نمی توانیم بگوییم که انریکه و بارسا نتیجه را فدای بازی زیبا و تماشاگر پسند کرده اند چرا که بارسا این روزها آنگونه که باید و شاید زیبا هم بازی نمی کند و سایه ای از بازیهای جذاب زمان پپ است. با این حال، اگر قرار باشد بین بازی زیباتر و نتیجه گرایی انریکه یکی را انتخاب کند، باید اولویت را به نتیجه گرفتن بدهد.

با همه این اوصاف،یکی از ارکان اصلی بارسلونا برای موفقیت رسیدن به ثبات است. پیروزی با جشنواره گل مقابل یک تیم و سپس توقف بدون گل مقابل یک تیم تقریبا در همان سطح، نشان می دهد که بارسا هنوز ثبات لازم را نیافته است. انریکه باید به سیستمی برسد که همواره چند گزینه و چند پلن داشته باشد تا در بازی های حساس مقابل تیمهای ضعیفتر لیگ اسپانیا حداکثر امتیاز را جمع آوری کند. البته انریکه با تغییرات تاکتیکی متعددش در بازی های مختلف نشان داده که تیمش هنوز در نسخه آزمایشی قرار دارد و هریک از تغییرات تاکتیکی برای برطرف کردن یکی از ضعف های تیمش است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.