پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین بازیکنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر : 27406  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 آذر 1393

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. اما شاید بررسی بهترین بازیکنان مرحله گروهی این رقابت‌ها خالی از لطف نباشد. اقدامی که پایگاه خبری آمریکایی انجام داده است.

پایگاه خبری بلیچرریپورت در گزارش خود در این زمینه آورده است: 16 تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته‌اند تا در سال جدید میلادی مرحله بعدی این رقابت‌ها را آغاز کنند. اما بهترین بازیکنان این رقابت‌ها تاکنون در کدام تیم‌ها حضور داشته‌اند؟ شاید هر کس عقیده‌ای در این‌باره داشته باشد، اما ما یک تیم رویایی از بازیکنان برتر این رقابت‌ها را در اینجا مورد بررسی قرار داده‌ایم.

دروازه‌بان: مانوئل نویر

انتخاب دروازه‌بان برتر این رقابت‌ها بسیار آسان است. مانوئل نویر، سنگربان بایرن مونیخ قطعا عنوان مذکور را از آن خود کرده است. او اکنون با فاصله بسیار نسبت به دروازه‌بانان دیگر، برترین گلر دنیا است. استایل او و حرکاتش باعث می‌شود خیال مقامات بایرن از آخرین نقطه خط دفاعی تیمشان آسوده خاطر باشد. او چهار بازی از شش بازی بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با کلین شیت(بدون گل خورده) به پایان رساند و به کسب پنج پیروزی بایرن از شش بازی کمک زیادی کرد.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 قطعا با وجود نویر نیم‌نگاهی به حضور در فینال این بازی‌ها در فصل جاری که در پایتخت آلمان برگزار می‌شود، خواهد داشت.

 

مدافعین: فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، تیاگو سیلوا و مارسلو

وقتی ما خط دفاع را مورد بررسی قرار می‌دهیم، شرایط کمی تغییر می‌کند. اما در عین حال فیلیپ لام، کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی برزیل به طور قطع شایستگی حضور در این ترکیب و کسب عنوان بهترین مدافع راست را خواهد داشت.

تیاگو سیلوا، مدافع میانی تیم ملی برزیل و پاری‌سن‌ژرمن نیز دیگر بازیکنی است که باید به عنوان بهترین بازیکن دفاع میانی در این ترکیب قرار گیرد و در کنار وی خاویر ماسکرانو، ستاره خط دفاعی بارسا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین هافبک دفاعی و مارسلو، بازیکن دفاعی رئال مادرید و تیم ملی برزیل نیز به عنوان بهترین دفاع چپ قرار می‌گیرند که درخشش قابل توجهی در رقابت‌های مرحله گروهی داشته‌اند. در عین حال مارسلو در کسب صد درصدی امتیاز رئال در مرحله گروهی نقش بسزایی داشت.

 

بازیکنان میانی: تونی کروس، باستین شواین اشتایگر و جیمز رودریگز

رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن در خط میانی بسیار فشرده است، اما دو ستاره جدید خط میانی رئال مادرید با توجه به درخشش در رقابت‌های مرحله گروهی می‌توانند حضور خود در این فهرست را تضمین کنند، تیمی که به سادگی تیم‌های بازل سوئیس، لیورپول انگلیس و لودوگورتس بلغارستان را در تمامی بازی‌ها پشت سر گذاشت.

تونی کروس آلمانی در هر شش بازی حضور داشت و این در شرایطی است که جیمز رودیگز کلمبیایی در پنج بازی حضور پیدا کرد و در پیروزی پنج بر یک مقابل بازل نیز نقش بسزایی داشت.

اگرچه مصدومیت باعث شد شواین اشتایگر تنها در 99 دقیقه از کل بازی‌های مرحله گروهی حضور داشته باشد، اما او در بازی نهایی مقابل زسکا مسکو خوش درخشید و به پیروزی سه بر صفر بایرن در این بازی کمک زیادی کرد. وی در سال جدید بهبودی کامل خود را به دست خواهد آورد و بازیکن کلیدی برای گواردیولا در ادامه این رقابت‌ها خواهد بود.

 

مهاجمین: کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار

درباره حضور دو بازیکن از این سه بازیکن در تیم برتر مرحله گروهی هیچ حرف و حدیث و تردیدی نیست. زیرا رونالدو و مسی همواره در تمام زمینه‌ها به ویژه کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان با هم رقابت‌ دارند.

مسی اکنون این رکورد را با 75 گل در اختیار دارد و رونالدو نیز با 72 گل در جای دوم است. اما در عین حال می‌توان نیمار، هم‌تیمی مسی را نیز به این فهرست افزود و او را نیز یکی از سه مهاجم برتر این رقابت‌ها در مرحله گروهی دانست. او در پنج بازی سه گل زد و به ویژه در برد بارسا در برابر پاری سن ژرمن در بازی نهایی مرحله گروهی نقش مهمی را ایفا کرد. ستاره برزیلی در صورت حضور در ترکیب تیم رویایی و برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان، این ترکیب را به بهترین شکل کامل می‌کند، به طوری که هیچ مدافعی یارای مقاومت در برابر این تیم را نخواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.