پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوي: اميدوارم گوارديولاي بعدي بارسا باشم

کد خبر : 27468  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 آذر 1393

کاپیتان پر افتخار باشگاه بارسلونا از اهدافش پس از خداحافظی از دنیای بازیگری خبر داد.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل ژاوی هرناندز کاپیتان 34 ساله باشگاه بارسلونا که به نظر می رسد آخرین فصل حضورش به عنوان بازیکن را در جمع آبی اناری ها سپری می کند در صحبت هایی از علاقه اش به دنیای مربیگری خبر داد.

احتمال وقوع دوران ژاوی همچون دوران گواردیولا؟ امیدوارم و البته که می خواهم در آینده نیز در این باشگاه که همچون خانه ام است مشغول به کار شوم.  می دانم که زمان اندکی تا پایان حضورم در مستطیل سبز باقی مانده است و این را از همین حالا نیز می توانم در بدنم احساس کنم. در این روزها دوران ریکاوری ام از مسابقات نیاز به زمان بیشتری دارد و به وضوح احساس می کنم که دیگر نمی توانم هر سه روز برای تیم به میدان بروم.

حضور 10ساله در تیم ملی اسپانیا؟ اگه به ترکیب فعلی بارسا نگاه کنید بازیکنانی نظیر سرجیو بوسکتس، آندرس اینیستا و سرجی سمپر حضور دارند که همچون من می توانند بیش از 10 سال برای تیم ملی اسپانیا به میدان بروند.

بازگشت تیاگو آلکانتارا به بارسا؟ در شرایط فعلی اتفاقی دور از انتظار و دشوار است و این تنها مختص او نیست زیرا که به طور کلی بازگشت به باشگاهی که زمانی از آن جدا شده اید اتفاق آسانی برای هیچ فوتبالیستی نخواهد بود. با این وجود  او هنوز نیز می تواند با استعداد فوق العاده اش در تیم ملی اسپانیا به ما کمک کند و از نظر من این صحبت ها که استعداد های فوتبال اسپانیا رو به پایان است، با وجود چنین بازیکنانی به هیچ عنوان درست نیست.

 تماس با ایکر کاسیاس پس از  ال کلاسیکوی جنجالی: هر دوی ما احساس کردیم که تصویری که از دو تیم در آن مسابقه در اذهان هواداران باقی ماند، به هیچ عنوان برای تماشاگردان فوتبال و کودکان علاقمند به دو تیم مناسب نیست و برای همین تصمیم گرفتیم به عنوان کاپیتان با صحبت با هم تیمی های مان کمی جو و فضا را آرام کنیم.

جدایی از بارسا: بله. در آستانه پیوستن به MLS قرار داشتم، اما لوئیز انریکه مرا متقاعد کرد که هنوز هم در تیم شانس بازی دارم. از او متشکرم زیرا که همچون همیشه با من صادق و رو راست بود. او  به من اطمینان داد که اگر شایستگی حضور در ترکیب را داشته باشم، برای بارسا به میدان خواهم رفت. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.