پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی استفانو بهتر از مسی و رونالدو

کد خبر : 27495  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آذر 1393

هر چند رونالدو و لیونل مسی در بهترین دوران خود به سر می برند اما این بدین معنا نیست که آنها کامل هستند. یورو اسپورت در گزارشی به مقایسه آماری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با دی استفانو پرداخته تا ثابت کند که ستاره سابق رئال بهتر از بمب افکن های کنونی فوتبال جهان هستند.

امروز پنجاه و هفتیمن سال از انتخاب آلفردو دی استفانو اسطوره رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن جهان می گذرد. در سال 1957 دی استفانو با بازیهای زیبایی که به نمایش گذاشت ستایش همگان را به دنبال داشت و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. او دو سال بعد هم برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد تا ثابت کند که چه بازیکن توانا و شایسته ای است.

هر چند دی استفانو هرگز نتوانست بازی در جام جهانی را تجربه کند اما یکی از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید و عدم حضور در جام جهانی هرگز نمی تواند از توانایی ها او بکاهد.

یورو اسپورت در گزارشی به مقایسه آماری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با دی استفانو پرداخته تا ثابت کند که کدام یک از این بازیکنان شایسته تر هستند.

 

دی استفانو همه را شلاق می زد.

بدون شک دی استفانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید بوده است. او در سال 1957 نمایش خیره کننده ای در رئال مادرید داشت و توانست در 30 دیداری که برای این تیم در رقابت های لیگا به میدان رفت 31 گل به ثمر رساند. او با تیم ملی فوتبال اسپانیا هم 7 بازی به میدان رفت و توانست 7 گل به ثمر رساند.

در فصل 1956-1957 دی استفانو 43 بازی با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و توانست 43 گل به ثمر رساند. او در فصل بعد هم نمایش خوبی داشت و در 44 بازی 36 گل برای کهکشانیها به ثمر رساند.

دی استفانو در سال 1956 به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی انتخاب شد و ورزشکار نمونه سال اسپانیا هم شد. آنچه دی استفانو را از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جدا می کند این است که او علاوه بر نمایش خوب با رئال مادرید در تیم ملی اسپانیا هم بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذاشت و آمار گلزنی او خوب بود این در حالی است که رونالدو و مسی هممواره با اتهام کم کاری مواجه شده اند.

الفريدو دي ستيفانو افضل من رونالدو وميسي - كرة القدم - الدوري الإسباني

مسی و رونالدو هنوز به کمال فوتبالی نرسیده اند

هیچ کس نمی تواند انکار کند که مسی و رونالدو از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان بوده اند. این دو بازیکن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در حال حاضر بهترین هستند و رقابت تنگاتنگی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 دارند. این دو بازیکن هر ساله آمار گلزنی خیره کننده ای از خود به جای می گذارند و این نشان می دهد که تا چه اندازه قوی هستند.

رونالدو در سال 2014 به عنوان بهترین گلزن رقابت های لیگا و بهترین بازیکن هم انتخاب شد. او به طور مشترک با سوآرس کفش طلا را به دست آورده و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا جام قهرمانی را بالای سر برده است اما در تیم ملی فوتبال پرتغال ضعیف کار کرد و حتی نتوانست با این تیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند که این ناکامی بزرگی برای او است.

مسی هم توانست در سال 2014 به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود و عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 را هم به دست آورد اما او هم با اتهام کم کاری مواجه شده است و هرگز نتوانسته بازیهای خوب خود در بارسلونا را در تیم ملی فوتبال آرژانتین تکرار کند. او همچنین در سال 2014 نتوانست هیچ جامی را در بارسلونا به دست آورد هرچند با تیم ملی  فوتبال آرژانتین به نایب قهرمانی در جام جهانی 2014 دست یافت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.