پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جملات مسی ورونالدینو و بقیه بزرگان در مورد هانری

کد خبر : 27501  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آذر 1393

تیه‌ری هانری امروز با انتشار بیانیه‌ای رسما خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد. بزرگان فوتبال جهان درمورد شماره 14 افسانه‌ای توپچی‌های لندن جملات جالبی بر زبان آورده‌اند که بخشی از آن‌ها را در زیر می خوانید.

 

آرسن ونگر: "چه چیزی از او یک بازیکن خاص ساخته؟ او ترکیبی از استعداد فیزیکی و توانایی تکنیکی است، هوش قابل توجهی دارد و بالاتر از همه این‌ها، اشتیاق و عطش بالایی برای بازی فوتبال دارد. گاهی شما با خود می‌اندیشید که خداوند همه چیز را یکجا به شما نداده. اما وقتی تیه‌ری را دارید، انگار همه چیز به شما عطا شده."


دنیس برکمپ: "اگر شما دنبال یک پکیج کاملی هستید که شامل همه چیز شود، تیه‌ری هانری هست. فکر نمی‌کنم جای دیگری نظیر او را بتوانید پیدا کنید. شما توپ را در موقعیت مناسب به او بدهید، او با سرعت خود هر مدافعی در جهان را پشت سر خواهد گذاشت."

لیلیان تورام: "او با پاهایش جادو می‌کند و با گلزنی‌هایش خوشبختی می‌آورد. بهترین خصوصیت او سرعتش در هنگام پابه‌توپ شدن است. او احتمالا سریع‌ترین کسی است که تا به‌حال کفش فوتبال به پا کرده و هیچ مدافعی در جهان نمی‌تواند همپای او بدود."

فابیو کاپلو: "وقتی هانری روی فرم است، متوقف کردن او غیر ممکن است. او مانند یک بال کناری دریبل می‌کند، با این حال توانایی به ثمر رساندن 20 گل در سال را در لیگ برتر دارد."

آلن شیرر: "می‌گویند که هانری توانایی لازم برای گلزنی با سر را ندارد، اما باید دید با توجه به توانایی شگفت انگیز پاهایش، اصلا نیاز به گلزنی با سر را دارد؟ او گل‌های بسیار زیبا و باورنکردنی را به سادگی به ثمر می‌رساند. تکنیک او خارق‌العاده است."

پاتریک ویه‌را: تیه‌ری هانری با فاصله زیادی نسبت به دیگر مهاجمان، بهترین در دنیاست. تیه‌ری فقط گلزنی نمی‌کند، حتی اگر او در روز بدش باشد، می‌تواند با یک پاس مهم نتیجه بازی را برگرداند. هانری دارای یک شخصیت نیرومند است، تاثیر او در کل تیم بسیار بالاست."

لیونل مسی: "روز اولی که او وارد رختکن بارسلونا شد، من شهامت نگاه کردن در چشمان او را نداشتم، می‌دانستم که او در انگلستان چه کرده بود."

رونالدینیو: "هانری یک بازیکن عالی است و تکنیک او کامل است. من عاشق تماشای بازی او هستم. به‌عنوان یک انسان و یک بازیکن احترام زیادی برای او قائلم. با دیدن او به یاد خودم می‌افتم."

فرانتس بکن‌باور: "آلمان چندین سال نوری با داشتن بازیکنی مثل تیه‌ری هانری فاصله دارد."


سر الکس فرگوسن: "او وقتی در آرسنال بود، همواره برای ما یک تهدید بزرگ بود و موجب نگرانی ما می‌شد. فکر می‌کنم هانری یکی از معدود بازیکنانی بود که به‌طور پیاپی در مقابل ما موفق به گلزنی می‌شد. او دوران فوق‌العاده‌ای را در آرسنال سپری کرد و همیشه یک الگوی مناسب بود برای اینکه یاد بگیری چگونه خود را به عنوان یک بازیکن و یک انسان حفظ کنی. او هرگز از اصول حرفه‌ای که برای رسیدن به آن موقعیت ضروری است، منحرف نشد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.