پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساندرو رامیرز یک مهاجم قاتل چند بعدی است

کد خبر : 27527  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / ساندرو رامیرز بازیکن جوان تیم بارسلونای بی این فصل زیر نظر لوییس انریکه در تیم اول بازی کرده است . او و مونیر بصورت چرخشی استفاده شده اند و ساندرو نیز اغلب به صورت جایگزین به میدان آمده که توانسته است تاثیر گذاری خود را اثبات کند . او در مقابل هوئسکا در نیمه دوم به بازی آمد و در کنار مونیر و سپس آداما بازی کرد و توانست با شوتی زیبا دروازه ی هوئسکا را نیز باز کند .

 در حالیکه لوییس سوارز در حال انطباق با بازی در سبک بارسلونا میباشد لوییس انریکه از مهره ای برخوردار است که زمان زیادی برای بازی احتیاج ندارد چرا که او با این سبک بازی در تیم های پایه آشناست . ساندرو در سه جبهه مهم برای بارسلونا گلزنی کرده است . او در لیگ برابر ویارئال گل مهم و سه امتیازی را به ثمر رساند . همچنین او در برتری 5 گله بارسلونا در زمین لوانته زننده یکی از این 5 گل بود . 21 اکتبر نیز در لیگ قهرمانان او موفق شد در لیگ قهرمانان گل سوم بارسلونا را وارد دروازه آژاکس کند .

وی اکنون در اختیار تیم پایه بارسلونا یعنی بارسلونای بی میباشد و طبق گفته لوییس انریکه جوانان برای رسیدن به تیم اول باید صبر کنند اما شاید کسی شک و تردیدی نداشته باشد که یکی از وقت شناس ترین بازیکنان که به آنها برای بازی در تیم اول  در این فصل فرصت رسیده است ساندرو رامیرز باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.