پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماریا بارتومئو: ما به انریکه اعتماد داریم؛ سال 2014 بسیار پیچیده بود

کد خبر : 27529  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آذر 1393

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، روز پنجشنبه قبل از مراسم ناهار کریسمس به گفتگو با رسانه ها پرداخت و اظهار داشت که باشگاه به انریکه اعتماد دارد.

بنا به گزارش AS، بارتومئو گفت: "2015 سالی است که برای باشگاه بسیار مهم خواهد بود، این می تواند متعالی باشد چون هنوز تکلیف خیلی چیزا مشخص نشده است. ما هوادار انریکه هستیم و به او اعتماد داریم تا پروژه ورزشی باشگاه را پیش ببرد، ماه های فوق العاده هیجان انگیز زیادی پیش رو داریم، و ما به او اطمینان داریم چون شایستگی اش را دارد."

بارتومئو می خواهد سال 2014 را که از نظر او "سال دشواری" بوده است، پشت سر بگذارند.

او در مورد مسائل مربوط به محرومیت فیفا و موضوعات لاپورتا و نیمار گفت: "سال پیچیده ای بوده است، که در آن اتفاقات زیادی رخ داد و ما به طور آشکارا خیلی مبارزه کردیم و هرچه اطلاعات می توانستیم ارائه کردیم. بسیاری از این مسائل هنوز باز هستند، و ما هنوز باید به جنگیدن ادامه دهیم."

او با اشاره به رفراندوم برای نوکمپ جدید نیز گفت: "من از آنچه که گفتید قدردانی می کنم، همیشه موافقت نخواهیم کرد اما همیشه از افکار شما استقبال می کنیم. می خواهم به خاطر این رویداد [رفراندوم در ماه آوریل] از شما تشکر کنم، و این دومین باری بود که در این باشگاه رخ می داد. آن کمپین و رفراندوم به خوبی پوشش داده شدند، و به فکر منافع باشگاه بود."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.