پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انريکه: اختلاف 4 امتيازي با رئال قابل جبران است

کد خبر : 27662  |  زمان ارسال : شنبه 29 آذر 1393
لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. چکیده این مصاحبه در زیر می آید :

ژاوی گفته که احساس می کند در اطراف باشگاه نکات منفی وجود دارد. نظر شما چیست؟

من چنین چیزی ندیده ام.فقط سعی می کنم با خوشبینی به مسائلی که به نفع تیمم است توجه کنم. ایده ما تغییر نمی کند. همیشه می خواهیم بهتر شویم.

کوردوبا و حرف های تند مربی این تیم در نشست خبری

من هیچوقت در مورد حریفانمان قضاوت نمی کنم. تنها می توانم یک چیز به شما بگویم. کوردوبا خیلی شبیه به تمام تیم های دیگری که به نوکمپ می آیند، بازی کرد.

پدرو

پدرو می تواند بازیکنی باشد که سال ها خط حمله بارسا را بیمه کند. او یک بازیکن کلاس بالاست و بازدهی او فوق العاده است.

اودگارد نروژی

منظوتان همان بازیکن 16 ساله است؟ شنیده ام تیم های زیادی خواهان او هستند. در نهایت خود اوست که تصمیم می گیرد به کدام باشگاه برود.

مشکلات بارسا در بازی های بیرون خانه

مشکل شخصیتی نداریم. بارسا تنها تیمی است که در خانه و بیرون خانه به یک شکل بازی می کند. ما در هر زمینی بر حریف مقابلمان تسلط داریم اما برخی مسائل دیگر در بازی های خارج از خانه، باعث بروز مشکلات می شوند.

فاصله 4 امتیازی با رئال

مقابل سلتا در شرایطی بازی را باختیم که 4 توپ به تیرک زدیم. در برخی بازی ها واقعا بدشانسی آورده ایم. در غیر اینصورت جایگاهمان  در جدول بالاتر می بود. بخاطر این اختلاف 4 امتیازی نباید تیم را خرد کرد.این اختلاف قابل جبران است.ما برنامه هایی داریم و بر آن اساس حرکت می کنیم. فصلی طولانی در پیش است و بهتر می شویم. البته بازی های دشواری پیش روی ماست. در برنابئو آشکارا ضعیف تر از رئال بودیم. اما باخت به پی اس جی می توانست اتفاق نیفتد. من هم دوست داشتم الان صدرنشین لالیگا باشیم.


سوارز

بازیکنانی همچون سوارز، برای افزایش اعتماد به نفسشان باید گلزنی کنند و هر چه این کار را بیشتر انجام دهند، اطمینانشان بیشتر خواهد شد. گلزنی مهم است اما همیشه تعیین کننده نیست. سوارز بازیکنی بسیار مفید و در خدمت تیم است، حتی اگر گل نزند.

نیمار

مصدومیت او برطرف شده اما فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بود. او را وارد لیست کردم اما چون بازی پیچیده و دشوار نشد، ترجیح دادم ریسک نکرده و از او استفاده نکنم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.