پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10 جوان برتر که ممکن است در ژانویه ترانسفر شوند

کد خبر : 27694  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات زمستانی دوباره شایعاتی در فوتبال اروپا بر سر زبان ها افتاده است .در این بین ستاره جوان دنیا اهمیتی دو چندان برای تیم ها دارند .

10) پائولو دیبالا ( پالرمو ) : کسانی که در این فصل سری آ را دنبال کرده اند عملکرد خوب پائولو دیبالا را دیده اند . این بازیکن با ستاره تیم منچستر سیتی سرخیو آگوئرو قیاس می شود و اعتقاد بر این است که یکی از تیم های آرسنال ، لیورپول و منچستر یونایتد مقصد بعدی این بازیکن است .

9) لوکاس سیلوا ( کروزیر ) : این بازیکن جوان علاوه بر اینکه پیشنهادی از باشگاه رئال داشته است می تواند راهی لیگ جزیره شود چرا که ارسنال و منچستر یونایتد به شدت خواهان بخدمت گرفتن وی هستند . اولین پیشنهاد رئال برای این بازیکن توسط باشگاه کروزیرو رد شد .

8)آدرین ربیوت ( پاریس سنت ژرمن ): باشگاه تاتنهام انگلیس خواهان یک انتقال قرضی برای آدرین ربیوت شده است . به نظر می رسد این هافبک پاریس سنت ژرمن در زمستان راهی وایت هارت لین شود .

7)نبیل فخیر ( لیون ) : این بازیکن فرانسوی با لیونل مسی مقایسه می شود و با باشگاه آرسنال نیز در ارتباط بوده است و به نظر می رسد زمستان راهی لندن شود . البته سران لیون مصمم هستند که به این بازیکن اجازه جدایی نخواهند داد .

6)مونیر ال حدادی ( بارسلونا ) : ستاره جوان باشگاه بارسلونا مد نظر باشگاه هایی مثل آرسنال و چلسی قرار گرفته است تا با یک انتقال بصورت قرضی در لیگ جزیره بازی کند .

5) مائورو ایکاردی ( اینتر میلان ) : بر اساس گزارش های اخیر باشگاه چلسی در صدد است تا مهاجم آرژانتینی تیم اینتر را بخدمت بگیرد . آنها پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای این بازیکن آماده کرده اند .

4)تالیسکا ( بنفیکا ) : مهاجم برزیلی تیم بنفیکای پرتغال در این فصل بازی های خوبی از خود نشان داده است و باشگاه های مثل چلسی ، لیورپول ، منچستر یونایتد و آرسنال بدنبال وی هستند .

3) رافائل واران ( رئال مادرید ) : این مدافع جوان ممکن است به جمع شیاطین سرخ بپیوندد . او که در رئال نیمکت نشین است احتمال دارد در رئال مادرید را ترک کند . البته او به سبب رابطه طولانی خود با خوزه مورینیو می تواند راهی آبی های لندن نیز بشود .

2) جولیان دراکسلر ( شالکه ) : دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بر سر بخدمت گرفتن این مهاجم جوان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد . این بازیکن یکی از جوانان آینده دار در فوتبال اروپا محسوب می شود .

1) ادنان یانوزای ( منچستر یونایتد ) : در یک حرکت تعجب انگیز این بازیکن جوان بلژیکی ممکن است در زمستان امسال به صورت قرضی به اینتر یا رئال سوسیداد بپیوندد . سرمربی سابق منچستر یونایتد ، مویس اکنون سرمربی رئال سوسیداد می باشد و ممکن این بازیکن به این باشگاه اسپانیایی بپیوندد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.