پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اظهارات آتشینی که سال 2014 را گرم کرد

کد خبر : 27723  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 دی 1393

در گزارشی به مهمترین نقل قول های که در سال 2014 بازتاب زیادی در رسانه ای جهان داشت می پردازیم از ستاش خاص ماسکرانو از لیونل مسی گرفته تا  ستایش بزرگان از پویول و انتقاد تند رومنیگه از لوئیس فان و چرایی قهرمان نشدن یوونتوس از زبان کاپیتان این تیم.

به نقل از یورو اسپورت، سال 2014 در حال پایان یافتن است. در گزارشی می خواهیم به مهمترین نقل قول های که بازتاب زیادی در رسانه های اروپا و جهان داشت بپردازیم.

ستایش خاص خاویر ماسکرانو از لیونل مسی

ماسکرانو مدتها است که با لیونل مسی در بارسلونا همبازی است. او با این ستاره آرژانتینی در تیم ملی فوتبال آرژانتین هم چند سالی است که بازی می کند. ماسکرانو هم از علاقمندان به بازی لیونل مسی است و اینگونه به ستایش از او می پردازد: هر چند این احتمال وجود دارد که مسی مانند ما انسان نباشد اما خود او چنین نظری ندارد.

تصريحات نارية أشعلت شموع عام 2014 - كرة القدم

آلونسو و بی توجهی به کاسیاس

هافبک رئال مادرید که از این تیم جدا شده است به نظر می رسد که از هم تیمی های خود دل پری دارد. او از هر فرصتی برای ضربه زدن به رئال مادرید استفاده می کند.آلونسو مانوئل نویر را بهترین دروازبانی می داند که با او کارکرده است که این می تواند نوعی بی توجهی به کاسیاس باشد. او گفت: به صراحت هر چه تمامتر بگویم که نویر بهترین دروازبانی است که تا الان با او همبازی بوده ام. حتی قبل از اینکه به بایرن بیایم می دانستم که او دروازبان بزرگی است. نویر واقعا با توانایی های بالایی که دارد هر کسی را شگفت زده می کند. او شایسته کسب توپ طلا است.

تصريحات نارية أشعلت شموع عام 2014 - كرة القدم

سخنان ستاره ها درباره کارلوس پویول

گواردیولا" پویول یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می آید. او در تمرینات تیم مدام در حال جنب و جوش و دویدن بود. آمار او با بارسلونا گویای همه چیز است اما قبل از هر چیز یک او یک رهبر و الگوی تیم بود. من مربی خوش شانسی بودم که چنین بازیکنی را در اختیار داشتم. وقتی سخن از استعداد می کنیم نام مهاجمان به ذهن خطور می کند اما پویول به من نشان داد که مدافع با استعداد هم وجود دارد. من از دیدن بازی پویول لذت می بردم هرچند که یک مدافع بود.

لوئیس فان خال

" پویول یک الگو برای همه بود به ویژه هم تیمی هایش. او رهبری بود که همواره رو به جلو حرکت می کرد و با قلبش بازی می کرد"

دل بوسکه

" پول یک رهبر چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین بود. او مردی برزگ بود که با دیگران تفاوت زیادی داشت. پویول بازیهای بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال اسپانیا به نمایش گذاشت و یک الگوی برای همه بود"

لیونل مسی

"من به تصمیم پویول برای خداحافظی احترام می گذارم. این تصمیم او اصلا آسان نبود. ما در بارسلونا خیلی دلتنگ پویول خواهیم شد چه در رختکن و چه در میدان مسابقه. پویول مرد بزرگی بود. برای او بهترین ها را آرزو می کنم چرا که شایسته هر چیز خوب است.

تصريحات نارية أشعلت شموع عام 2014 - كرة القدم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.