پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: هیچگاه به رئال مادرید نمی‌‌رفتم

کد خبر : 27726  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 دی 1393

ژاوی هرناندز با خبرنگاران مصری صحبت کرده است و از شرایط بارسلونا می‌‌گوید.

 به گزارش بخش بین الملل سایت گل، بازیساز ۳۴ ساله بارسلونا می‌‌گوید:"من برای بارسلونا فوق العاده‌ام اما در رئال مادرید خوشحال نمی‌‌شدم. من بارسلونایی هستم و این حقیقت دارد. در همان جایی‌ که می‌‌خواستم، هستم و آرزو من دیده شدن توسط بارسلونا بود. فوتبال زندگی‌ من است و ترک نکردن بارسلونا بهترین تصمیم من. 

"اصلا نمی‌‌خواهم بارسلونا را ترک کنم. می‌‌خواهم تا آخر ادامه بدهم. ما تابستان گذشته بر سر یک سال دیگر به توافق رسیدیم. می‌‌خواهم تا آنجا که می‌‌شود ادامه بدهم. نمی‌‌دانم کی‌ تصمیم خواهم گرفت. بازیکنان جدید زیادی آمده اند و هدف ما قدرتمند ساختن بارسلونا است و اگر این قضیه به معنی نیمکت نشینی من است، مشکلی‌ ندارم."

ژاوی می‌‌گوید بازگشت به دوران ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ برای آنها دشوار است:"دوره گواردیولا فوق العاده بود. پس از آن دره تیتو بود. ما سال پیش عنوانی را نبردیم اما امسال این کار را خواهیم کرد. سخت است که دوران گواردیولا را تکرار کنیم زیرا تیم‌های دیگر ما را کشف و مطالعه کرده اند. مقابل کوردوبا بازی خوبی‌ داشتیم. رئال مادرید تیم بسیار خوبی‌ دارد و ما به سختی تلاش می‌‌کنیم به سطح آنها برسیم."

مهندس کاتلانی از آینده خود هم صحبت می‌‌کند:"نمی‌ دانم پس از بازنشستگی چه کار خواهم کرد. شاید مدیر ورزشی شوم و شاید مربی‌ و شاید مربی‌ بچه ها. باید چیزی مرتبط به فوتبال باشد."

از ژاوی سوال شد که بهترین بازیکنی که با او بازی کرده است چه کسی‌ است و وی پاسخ داد:"مسی. نمی‌‌توانم تاریخ فوتبال را قضاوت کنم اما مسی بهترین بازیکنی است که با او بازی کرده ام."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.