پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین های لالیگا از ابتدای فصل تاکنون

کد خبر : 27752  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 دی 1393

سایت گل انگلیسی با انتشار مطلبی بهترین های لالیگا را از ابتدای این فصل تا کنون را معرفی کرده است.

1- کلودیو براوو ( بارسلونا): بالاترین درصد توپ های سیو شده و کم ترین گل خورده تاکنون را در کارنامه خود دارد. برای جایگزینی ویکتور والدز مورد تایید واقع شد و هم اکنون دروازه بان بی چون و چرای شماره یک بارسلونا است . هم چنین در این فصل 775 دقیقه دروازه بانی تیم را در بازی ها به طور متوالی بر عهده داشته است.

1-کلودیو براوو

2- دنی کارواخال ( رئال مادرید):  این بازیکن جایگاه خود را در جناح راست تیم رئال مادرید تثبیت کرده است و در دومین فصل حضور خود در این تیم به آلوارو آربلوا ترجیح داده می شود. کارواخال با جدیت و زیر نظر آنجلوتی برای رفع خطاهای دفاعی و جای گیری های ضعیف قبلی کار می کند. او یک دارایی با ارزش برای یک تیم تهاجمی است.

کارواخال

3- سرخیو راموس (رئال مادرید): بهترین مدافع اسپانیا برای چندمین فصل متوالی است. بازیکنی سریع و سابق سویا سدگیری های موثری دارد و توانایی های برجسته ای را در بازی هوایی داراست. کسانی که کیفیت کار راموس را می شناسند او را رهبر ایده آل دفاعی برای تیم کارلو آنجلوتی می دانند. او گل هایی نیز به ثمر رسانده است. راموس یک بازیکن آرمانی محسوب می شود.

سرخیو راموس

4- دیه گو گودین (اتلتیکو مادرید): این بازیکن اروگوئه ای یک رکن اصلی دفاعی برای تیم اتلتیکو و همکاری اش با میراندا در عقب میدان آن ها را در شمار بهترین های لالیگا آورده است. هم چنین با به ثمر رساندن گل های حیاتی در لیگ قهرمانان فصل قبل نشان داده است که می تواند در این فصل هم موثر باشد.

دیه گو گودین

5- مارسلو (رئال مادرید): این بازیکن برزیلی تا کنون به شکلی موثر کار کرده است و به رئال مادرید یک بعد اضافی برای حمله از سمت چپ داده است. مارسلو 26 ساله تحت نظر آنجلوتی توانایی های دفاعی خود را بهبود بخشیده و چندین فرصت مناسب برای گلزنان لالیگا در این فصل خلق کرده است.

مارسلو

6- کوکه ( اتلتیکو مادرید): این هافبک اسپانیایی بیشتر از سایر هم وطنانش در این فصل به تیم کمک کرده و در سن22 سالگی به طور چشم گیری در حال پیشرفت است. یکی از امیدهای تیم ملی اسپانیا برای آینده محسوب می شود. کوکه در خلق موقعیت برای اتلتیکو یک رهبر است و بیش از 30 موقعیت گل را در لیگ قهرمانان در سال15-2014 خلق کرده است.

کوکه

7- برونو سوریانو (ویا رئال): این بازیکن 30 ساله یکی از استعدادهای  پنهان اسپانیا برای مدتی طولانی بوده و یک برنده دیوانه در بررسی های این فصل ویا رئال می باشد، جایی که او تمام وقت حرفه ای اش را در آن صرف می کند. یک پاسور عالی و در سد گیری ها هم خیلی قوی عمل می کند، هم چنین در بهترین بازی های تهاجمی تیم نقش دارد. برونو در این فصل بیش از15 موقعیت گل خلق کرده است.

برونو سوریانو

8- تونی کروس (رئال مادرید): اگرچه او به تازگی به رئال مادرید آمده است اما مرتبا مورد توجه قرار گرفته و به نظر می رسد سال ها در اسپانیا بازی خواهد کرد. یک شروع بلامنازع از زمان آمدنش از بایرن مونیخ داشته، بالاترین درصد پاس های تمام کننده در لالیگا را دارد و آغاز گر چندین گل برای هم تیمی هایش بوده است.

تونی کروس

9- نیمار (بارسلونا): برای هفته های متوالی یک تهدید اصلی گلزنی برای سایر تیم ها در لالیگا بوده و نشان داده می تواند در صورت لزوم در کنار لیونل مسی به خوبی کار کند. درست مانند کریم بنزما در رئال مادرید او نقش کامل حمایت کننده خود را به اثبات رسانده و آغاز گر چند گل برای دیگران بوده  است و  11 گل در این فصل به ثمر رسانده است.

نیمار

10- لیونل مسی (بارسلونا): اگرچه در ابتدا نقش عمیق او به خاطر محدودیت هایش در گلزنی برای لوئیز انریکه مورد تردید قرار گرفته بود، اما این آرژانتینی هر جایی که بازی کرده در این فصل برای بارسلونا درخشان بوده است. مسی بیشتر برای گلزنی دیگران موقعیت خلق کرده اما در هفته های اخیر گل هایی نیز به ثمر رسانده است و حالا بهترین نشانه گیر لالیگا در تمام دوران ها می باشد.

لیونل مسی

11- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید): بازیکن پرتقالی در نیمه اول این فصل لالیگا بهترین بازیکن بوده است، او به طور شگفت انگیزی 25 گل را در 14 حضور خود برای رئال مادرید به ثمر رسانده است. این بازیکن 29 ساله اخیرا رکورد جدیدی برای هت تریک در لالیگا ثبت کرده است. او هم چنین تواضع خود را با کمک رسانی های مناسب به هم تیمی هایش نشان داده است.

رونالدو

12- کارلو آنجلوتی (رئال مادرید): مربی ایتالیایی رئال مادرید را در اسپانیا و اروپا به یک تیم ترسناک تبدیل کرده است. علاوه بر این در دفاع این تیم انعطاف پذیری ایجاد کرده و آرامش قابل توجهی را به سانتیاگو برنابئو داده است. مادریدی ها در22 مسابقه اخیر پیروز شده اند و کاندید مناسبی برای برنده شدن هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان هستند و این را مدیون کارلو آنجلوتی می باشند.

آنجلوتی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.