پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید 2-0 رئال مادرید ؛ شکستی دیگر برای رئال

کد خبر : 28521  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 دی 1393

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با پیروزی 2-0 میزبان به پایان رسید تا دیدار برگشت برای شاگردان آنچلوتی سخت تر شود.

شــرح بازی

دو تیم قدرتمند شهر مادرید، در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، در ورزشگاه ویسنته کالدرون مقابل 46,800 هوادار به مصاف هم رفتند و آقای کارلو کلوس گومز قضاوت بازی را به عهده داشت.

نیــمه اول

شاگردان کارلو آنچلوتی که کاملاً با ترکیب متفاوتی وارد میدان شده بودند، بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه '1 ضربه سر راموس روی ارسال هامس با واکنش خوب اوبلاک برگشت داده شد. لوس بلانکوس به حملات خود ادامه داد و در دقیقه '12 گرت بیل ارسال هامس را با ضربه سر به گل تبدیل کرد که به درستی آفساید اعلام شد اما بلافاصله اتلتیکو ضد حمله ای تشکیل داد که در طرف دیگر زمین ضربه گریزمان با واکنش ناواس راهی کرنر شد. در دقیقه '21 هم واران با اشتباهی فاحش توپ را مقابل گریزمان لو داد اما در آخرین لحظه با تکلی عالی و بلند توپ را از مقابل پای او زد تا مانع از گلزنی هموطنش شود.

رئال مادرید در این نیمه تیم برتر میدان بود و کاملاً سوار بر بازی بود و 74% مالکیت توپ و میدان نیز گواهی بر این ادعا است اما در نهایت نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان رسید.

نیــمه دوم

در دقیقه '51 روی ارسال عالی مارسلو گرت بیل پشت دفاع اتلتیکو به توپ رسید اما ضربه پای راست این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد. در دقیقه '58 اما به یکباره اتلتیکو به خاطر درگیری بدون توپ راموس و گارسیا، صاحب ضربه پنالتی شد تا خود گارسیا دروازه ناواس را باز کند.

در دقیقه '60 نیز کوکه به جای تورس وارد میدان شد. و سرانجام در دقیقه '62 کریستیانو رونالدو به جای هامس وارد میدان شد. در دقیقه '67 هم آردا به بازی آمد. در در دقیقه '75 هم خسه برای رئال مادرید و مانژوکیچ برای اتلتیکو به میدان آمدند. در دقیقه '76 اتلتیکو تیر خلاص را به پیکر رقیب همشهری وارد کرد؛ ارسال کرنر گابی با ضربه سر خیمنز جوان وارد دروازه ناواس شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا روخی بلانکوس با پیروزی 2-0 توشه مطمئنی برای بازی برگشت داشته باشد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.