پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 جانشين احتمالي لوئيس انريکه در بارسا

کد خبر : 28634  |  زمان ارسال : جمعه 19 دی 1393

از شواهد پيداست که لوئيس انريکه، اولين و آخرين سال مربيگري خود در بارسلونا را تجربه مي کند.

اخراج زوبی زارتا و متعاقب آن جدایی پویول از بارسا، لوئیس انریکه را در بارسلونا تنهاتر از همیشه کرده است. زوبی کسی بود که انریکه را به عنوان مربی بارسلونا انتخاب کرد و در همه حال از او پشتیبانی می کرد.
از سویی دیگر، اختلافات انریکه با مسی، باعث ایجاد یک شرایط بحرانی در بارسلونا شده است. شب گذشته مسی از سوی حاضرین در نوکمپ به شدت تشویق شد و لوئیس انریکه در عوض مورد اعتراض هواداران بارسا قرار گرفت. پیغام دوستداران بارسا کاملا روشن بود؛ آنها مسی را تحت هر شرایطی به انریکه ترجیح می دهند.

نشریه میرور، امروز گزارش داد که پس از انتخاب شدن احتمالی خوان لاپورتا در انتخابات تابستان آینده بارسلونا، او قصد دارد تا فرار سوریانو و تیکی بگریستیان را به عنوان مدیر ورزشی به باشگاه برگرداند و انتخاب این افراد برای مربیگری بارسا نیز "مانوئل پیگرینی" است.
بگریستین هم اکنون مدیر ورزشی باشگاه منچسترسیتی است و پیگرینی نیز به عنوان سرمربی در این باشگاه مشغول کار است. پیگرینی سال ها در اسپانیا به عنوان مربی، تجربه کاری دارد. دوران مربیگری او در ویارئال بسیار موفقیت آمیز بود و یک فصل نیز سرمربی رئال مادرید را بر عهده داشت (2009-2010). از هلند نیز خبر می رسد که "رونالد کومان" نیز یکی از گزینه های جانشینی لوئیس انریکه است. کومانی که این فصل در ساوتهمپتون، نتایج درخشانی کسب کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.