پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

8 دليل براي نارضايتي بازيکنان بارسا از انريکه

کد خبر : 28692  |  زمان ارسال : شنبه 20 دی 1393

بارسلونا با وجود برتري 5-0 بر الچه در کوپا دل ري، روزهاي آرامي را سپري نمي کند و بحث اختلاف لوئيس انريکه با مسي، به موضوع روز فوتبال اسپانيا بدل شده است.

شب گذشته تلویزیون TV3 فاش ساخت که برخی ستارگان بارسلونا نیز همسو با لیونل مسی از کار کردن زیر نظر انریکه ناراضی هستند و حتی از رئیس باشگاه خواسته اند تا فرانک رایکارد را به باشگاه بازگرداند.هرچند که این خبر از سوی باشگاه بارسلونا تکذیب شد اما منابع موثق حکایت می کنند که بارتومئو به دنبال پیدا کردن جانشین برای لوئیس انریکه است و این قول را به ستارگان بارسا داده است.

"فرناندو پولو"، نویسنده روزنامه موندودپورتیوو، در یادداشتی، در مورد دلایل نارضایتی بازیکنان بارسلونا از لوئیس انریکه می نویسد :


زمانی که باشگاه بارسلونا تابستان گذشته لوئیس انریکه را به سرمربیگری منصوب کرد، می دانست که او چه برنامه ها و چه ایده هایی در سر دارد. ایده هایی که 7 ماه پس از روی کار آمدن او، اعتبار خود را از دست داده  و باعث بروز مشکلاتی عدیده در رختکن شده اند.

اینها برخی از دلایل نارضایتی بازیکنان بارسلونا از لوئیس انریکه هستند :


1- اعلام 18بازیکن هر مسابقه، صبح روز بازی

از زمانیکه لوئیس انریکه به بارسلونا آمده، قانونی را وضع کرده مبنی بر اینکه 18 بازیکن دعوت شده برای هر مسابقه، صبح روز بازی از سوی او اعلام می شود. او بازیکنان را به خط می کند و سپس نام بازیکنان موردنظرش را قرائت می کند. بازیکنانی که ساک به دست منتظر خوانده شدن نامشان هستند. آنهایی که خارج از فهرست 18 نفره می مانند، در بسیاری موارد سرخورده به خانه باز می گردند. تقریبا هیچکدام از بازیکنان بارسا، از این سیستم اعلام بازیکن راضی نیستند.

 

 

 


 


2- فاصله زیاد بین کادر فنی با بازیکنان

اعضای کادر مربیگری بارسلونا که با خود انریکه 7 نفر هستند، با بازیکنان رابطه عاطفی چندانی ندارند. به شهادت برخی بازیکنان، این فاصله بیش از حد معمول و نوع ارتباط حتی سرد است.


3- فقدان بحث های تاکتیکی

انریکه یک ساعت و نیم مانده به هر مسابقه، 11 بازیکن اصلی را انتخاب و آن را به اطلاع بازیکنان می رساند. برخی بازیکنان، بخصوص تازه واردها، چون نمی دانند در ترکیب اصلی هستند یا خیر، نمی توانند خود را از لحاظ روانی به خوبی برای مسابقه آماده کنند و همیشه نوعی استرس و اضطراب در آنها وجود دارد.
همواره نوعی غرولند و شکایت های مخفی در میان بازیکنان نسبت به این موضوع وجود دارد. در ترکیب انریکه و نیز ایده های او برای هر بازی، همواره تغییراتی دیده می شود مساله ای که بازیکنان را نیز سردرگرم کرده است. این تغییرات تاکتیکی که به خوبی نیز برای بازیکنان جانیفتاده، به یک معضل، درون مجموعه تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 


4- وسواس بیش از حد انریکه در مورد حفظ اسرار تیمی

انریکه وسواس عجیبی در درز نکردن ایده های تاکتیکی اش و نیز اخبار تیم به بیرون دارد.آنچه که در زمین تمرین می گذرد و حتی اتفاقاتی که در سفرها می افتد، نباید به رسانه ها اطلاع داده شود. دوری بیش از حد او از رسانه ها و موظف کردن بازیکنان به تبعیت از این مساله، تعجب بسیاری از ستارگان این تیم را به دنبال داشته است. جوی که سابق بر این در بارسلونا وجود نداشت.جوی دیکتاتور گونه.

 

 

 

 

 

 


 


5- تغییرات بی پایان

انریکه در 25 بازی بارسلونا در این فصل، تقریبا 25 ترکیب متفاوت را امتحان کرده است.به عقیده او، این مساله باعث این می شود تا همه بازیکنان برای حضور در میدان انگیزه بالایی داشته باشند و هیچکس به فیکس بودن خود مطمئن نباشد. بدون شک این ایده، نتیجه ای عکس داده است. این تغییرات مداوم، آن هم در ترکیب تیمی مثل بارسلونا، نارضایتی ها را به دنبال داشته است.

 

 

 

 

 


6- تنبیه بازیکنان بزرگ

انریکه هیچ ابایی از تنبیه کردن ستارگان بارسلونا ندارد. مهم نیست چه اندازه بزرگند و شهرت دارند، کوچکترین بی انضباطی از سوی انریکه با واکنش منفی و تندی مواجه می شود. نمونه این اقدامات تنبیهی را در مورد پیکه، ژاوی و اخیرا مسی شاهد بوده ایم.مساله ای که رختکن بارسا را پرتنش کرده است.

7- بی اعتمادی به روانشانس تیم

خواکین والدس،روانشناس بارسا، هرچقدر مورد اعتماد انریکه قرار دارد، از سوی بازیکنان بارسا اطمینانی به خود حس نمی کند.این بی اعتمادی، در مورد کادر فنی انریکه نیز وجود دارد. درگیری لفظی مسی با روانشانس بارسا در تونل ورزشگاه آنوئتا، موید این ادعاست.

8- محدودکردن بیش از اندازه اسپانسرها

انریکه علاقه چندانی به اسپانسرهای باشگاه و نیز فعالیت های تبلیغی ندارد و بازیکنان بارسا را در این زمنیه محدود می کند. مساله ای که ستارگان بارسا با آن موافق نیستند و اختلاف نظرهایی را موجب شده است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.