پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا 3 - 1 اتلتیکو مادرید ؛ تولدی دوباره در نیوکمپ با این MSN مهار نشدنی

کد خبر : 28752  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 دی 1393

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست برابر رئال سوسیداد و پشت سر گذاشتن هفته ای پر التهاب و دشوار توانستند با پیروزی و شکست طلسم ناکامی های خود برابر دیگو سیمئونه و شاگردانش بار دیگر امیدهای خود را برای کسب موفقیت در ادامه رقابت ها زنده نگاه دارند.

 از ساعت 23:30 دقیقه امشب به وقت تهران و در حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لالیگا دو تیم مدعی بارسلونا و اتلتیکو مادرید به قضاون اوندیانو ماینکو در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این مسابقه مطابق انتظار با مالکیت توپ شاگردان لوئیز انریکه همراه بود، اما نکته اصلی و متفاوت این دیدار نسبت به بازی های فصل گذشته را می توان در خستگی بازیکنان اتلتیکو مادرید پس از دربی هفته گذشته برابر رئال و روحیه و انگیزه بالای آبی اناری ها برای جبران ناکامی های گذشته برابر این تی جست و جو کرد. جایی که تیم میزبان با تکیه بر مثلث آماده و تهاجمی خود خیلی زود توانست توسط نیمار به گل برسد و پس از آن نیز با فشار بالا و غلبه بر خط هافبک جنگنده اتلتیکو در ضد حمله موقعیت های فراوانی را توسط نیمار، لوئیز سوارز و لئو مسی ایجاد کرد و در نهایت توانست نیمه نخست را با دو گل برتری به اتمام برساند.

نیمه دوم مسابقه را شاگردان سیمئونه برای جبران نتیجه تهاجمی تر آغاز کردند و خیلی زود با تصمیم بحث برانگیز دیگری از اوندیانو ماینکو داور پر حاشیه فوتبال اسپانیا توانستند با ضربه پنالتی اختلاف را به حداقل برسانند. اما این پایان کار نبود و علی رغم ورود فرناندو تورس و رائول گارسیا برای اتلتیکو این لیونل مسی بود که توانست با حرکتی از لوئیز سوارز و پاس ایوان راکیتیچ سه امتیاز این مسابقه را به حساب شاگردان انریکه واریز کند.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 12: دربیل دو طرفه تماشایی لئو مسی در درون محوطه جریمه با پاس در عرض او همراه شد تا توپ پس از برخورد به لوئیز سوارز در آستانه دروازه توسط نیمار به گل اول بازی تبدیل شود.

دقیقه 35: در موقعیتی مشکوک به خطای هند لئو مسی با حرکت و توپ گیری از میانه میدان دفاع اتلتیکو را به هم ریخت تا پاس طلایی وی به لوئیز سوارز را این مهاجم اروگوئه ای با بغل پای حرفه ای خود به گل دوم مسابقه تبدیل کند.

دقیقه 47: در موقعیتی کاملا مشکوک داور مسابقه برخورد لیونل مسی با خسوس گامز را خطای پنالتی تشخیص داد تا ماریو مانژوکیچ با ضربه خود به سقف دروازه بارسا اختلاف را به حداقل برساند.

دقیقه 87: پاس در عرض ایوان راکیتیچ با اشتباه رائول گارسیا به لئو مسی رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی خیال آبی اناری ها را از بابت کسب این سه امتیاز راحت کند.

► ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی:

► حاشیه بازی:

در ابتدای این مسابقه و به علت حمله تروریستی هفته گذشته  در کشور فرانسه یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان این حادثه به انجام رسید.

به علت تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا تقدیر ویژه ای از این مهاجم آرژانتینی به عمل آمد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.