سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه مدیر بایرن مونیخ به مسی در مورد ماندن در نیوکمپ

کد خبر : 29214  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 دی 1393

مدیر باشگاه بایرن مونیخ به فوق‌ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که این روزهای شایعه خروج احتمالی‌اش از جمع آبی‌واناری‌ها به گوش می‌رسد، توصیه کرد تصمیمی اتخاذ کند که به نفع او تمام شود.

 

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ با کم اهمیت دانست شایعاتی که درباره احتمال رفتن لیونل مسی از بارسلونا وجود دارد، به کاپیتان تیم ملی آرژانتین توصیه کرد که دوران بازیگری‌اش را در ورزشگاه نیوکمپ ادامه دهد.

 

رومنیگه در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی آرا، اظهار داشت: مسی چقدر می‌ارزد؟ ۲۵۰ میلیون یورو؟ من فکر می‌کنم که او برای همیشه در بارسلونا خواهد ماند.

 

مدیر باواریایی‌ها افزود: اگر من جای پدر مسی باشم به لئو می‌گویم: در بارسلونا بمان. بارسلونا شهری است که تو عاشق آن هستی و بارسلونا تیمی است که تو را به بازیکنی بزرگ و شخصی ثروتمند تبدیل کرد. مسی دیگر هرگز تیمی مانند بارسلونا پیدا نخواهد کرد.

 

با وجود تأکید مکرر مسی بر اینکه تصمیمی برای ترک بارسلونا ندارد و اختلافاتش با لوئیس انریکه، سرمربی بارسا آنطور که جلوه داده می‌شود بزرگ نیست، همچنان بحث انتقال احتمالی او  برای پیوستن به تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و چلسی ادامه دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.