پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مثلث دفاعی بارسلونا، کلید پیروزی برابر اتلتیکو مادرید

کد خبر : 29423  |  زمان ارسال : جمعه 3 بهمن 1393
به نظر می رسد با وجود درخشش لیونل مسی و تعداد دریبل های موفقش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید، بارسلونا باید مدیون مثلث دفاعی خود باشد.
 

به گزارش طرفداری و به نقل از الموندو، خاویر ماسکرانو، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس مثلث دفاعی بارسلونا بودند که موجب پیروزی این تیم برابر اتلتیکو مادرید شدند. این سه بازیکن در پیروزی برابر منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2010-2011 نیز تاثیر فراوانی را داشتند و در حال حاضر کلید رستاخیز لوئیز انریکه شده اند.

 

علاوه بر مثلث تدافعی، نسخه های دیگر در خطوط هافبک و حمله نیز مشاهده می شود. خط حمله بارسلونا با وجود مسی، نیمار و سوارز فشار زیادی را به خطوط دفاعی حریفان وارد می کند و در خط هافبک به نظر می رسد حضور همزمان اینیستا، راکیتیچ نشان دهنده این بوده که می تواند حریفان را شگفت زده کند.

 

همواره گفته شده برای پیروزی در دیدار های بزرگ و تورمنت ها، تنها خوب بودن مهاجمین کافی نیست، قهرمانی های بارسلونا در لیگ قهرمانان نیز به همین گونه بود. خطوط عقب تا جلوی آن تیم پپ گواردیولا به شکلی بالانس بود و در مقاطع مختلف زمان بازی، کارش را به خوبی انجام می داد.

 

مسابقه چهارشنبه شب برابر اتلتیکو مادرید تا حدودی ما را به سال های قبل بازگرداند تا به یاد آن تیم بارسلونا بیافتیم. در نیوکمپ همه چیز متعادل بود و بارسلونا تقریبا در طول 90 دقیقه همه چیز را تحت سلطه داشت، بنابراین در انتها موفق شد یک بار دیگر تیم سخت کوش و بد قلق دیگو سیمئونه را شکست دهد و مهم تر از آن، حتی یک موقعیت گل هم به حریفش ندهد.

 

پیکه و ماسکرانو در آن دیدار بیشترین توپ ربایی را از حریفان داشتند و بوسکتس نیز تعادل مناسب بین خط هافبک و دفاع بارسا را ایجاد کرد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.