پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال محرومیت 1 تا 12 جلسه ای رونالدو

کد خبر : 29505  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 بهمن 1393

کریستیانو رونالدو در دیدار روز گدشته اخراج شد و احتمال از 1 تا 12 جلسه  محرومیت در انتظار او خواهد بود.

 

داور دیدار روز گذشته رئال مادرید و کوردوبا در خصوص حرکت زشت رونالدو گزارشش را بعد از بازی اینگونه بیان کرده است: رونالدو در یکی از صحنه های درون محوطه جریمه کوردوبا، یک ضربه را به صورت مدافع این تیم وارد کرد و در دقیقه 83 با وارد کردن یک ضربه به پشت پای بازیکنی که صاحب توپ نبود درگیری دیگری را شکل داد.

 

از این توضیح، کمیته ی انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باید تصمیم بگیرد که در روز سه شنبه چه حکمی برای ستاره ی پرتغالی صادر کند. نکته ی مهم این است که حرکت او بر روی ادیمار حرکت غیر ورزشی و خشن محاسبه شود که از چهار تا دوازده جلسه محرومیت در پی دارد یا صرفاً یک برخورد برداشت شود که شامل یک تا سه جلسه محرومیت است.

 

برای مورد اول، بند 123 قانون انضباطی فدرال می گوید: " اعمال خشونت در طول بازی یا درگیری مستقیم تحت تاثیر بعضی اتفاقات، درصورتی که حرکت به صورت بالقوه خطرناک باشد اما باعث ایجاد ضرر یا عواقب جدی نباشد، با محرومیت از یک تا سه جلسه یا در یک بازه ی زمانی یک ماهه مواجه می شود.


در مورد دوم اگر اتفاقی که در پاراگراف قبلی توضیح داده شد در بیرون از زمین مسابقه رخ دهد محرومیت از بین دو تا سه بازی بنابر ماده 98 این قانون خواهد بود."

 

مورد دوم در بند 98 این قانون توضیح داده شده: " اگر حمله ور شدن به دیگری، بدون ایجاد جراحت، به عنوان یک برخورد عمدی در این حمله تشخیص داده شود، یا در صورتی که این عمل با فاصله انجام نشود و در هنگام زدن فاصله ای بین آن دو نباشد و برخورد بازیکن خاطی باعث ایجاد خطر جدی برای بازیکن دیگر باشد، با محرومیت بین چهار تا دوازده جلسه مواجه خواهد شد."

 

رئال مادرید می تواند استدلالی ارائه کند و پیش از اینکه برخورد با ادیمار به عنوان یک برخورد غیر ورزشی برداشت شود خواستار تخفیف در مجازات شود که جریمه را کاهش دهد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.