پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزهای خوب بارسلونا : بازگشت پیکه و همکاری بی نظیر مسی و نیمار

کد خبر : 29529  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 بهمن 1393
در هفته های اخیر بارسلونا نشان داده که باید این تیم را به عنوان یک مدعی در تمامی میادین به حساب آورد.
 

به گزارش الموندو بارسلونا در هفته های اخیر نشان داده که باید دوباره این تیم را به عنوان یک مدعی اصلی در تمامی رقابت ها قلمداد کرد. درخشش بازیکنان در نقاط مختلف زمین چنین زمینه ای را به وجود آورده است.

 

- بازگشت جرارد پیکه به دوران کذشته:

 

باز هم یک عملکرد عالی دیگر از مدافع ملی پوش بارسلونا. جرارد پیکه در هفته های گذشته نشان داده کی می خواهد دوباره به آن روزهای اوجش باز گردد، روزهایی که بیشتر کارشناسان او را در رده بهترین مدافعین اروپا قرار می دادند. پیکه فصل را خوب آغاز نکرد، اما شاید حالا باید مدیون لوئیز انریکه مارتینز، مربی خود باشد که تمصیم درستی گرفت تا مدافع پر سر و صدای کاتالان ها به خودش بیاید.

 

او چند هفته روی نیمکت نشست تا بداند برای بازی در تیم اصلی باید تلاش کند. او دویستمین بازی خود را دیشب برابر الچه به انجام رساند و موفق شد گل اول تیمش را هم به ثمر برساند و کلید حملات بعدی تیمش باشد. او در خط دفاع هم مانند بازی با اتلتیکو عملکرد خوبی داشت.

 

- همکاری خارق العاده لیونل مسی و نیمار: 

 

این دو بازیکن به شکل فزاینده ای درک متقابل از یکدیگر پیدا کرده اند. این نکته برای بارسلونا خوب است که هماهنگی بین آن ها در انتها به گل منجر می شود. ما در حال حاضر شاهد یک رستاخیز فوق العاده بین دو بازیکن آرژانتینی و برزیلی هستیم که به کمک یکدیگر برای تیمشان گل می سازند.

 

دو گلی که نیمار دیشب به ثمر برساند، حاصل پاس های جادویی لیونل مسی بود که بازیکن جوان برزیلی قدر آن ها را به خوبی دانست. بنابراین ایمان داشته باشیم که بارسلونا یک سلاح ویرانگر جست و جو کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.