پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حرف حساب : بازگشت خوشبختی

کد خبر : 29596  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 بهمن 1393

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان بارسا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان بارسا نیوز می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

 

............................

 

دو هفته قبل ، بعد از بازی بارسا مقابل سوسیداد همه از برکناری انریکه می گفتن. حتی اگه کوچک ترین خبری از تغییر مربی در باشگاه بارسلونا وجود نداشت ، دو روزنامه تاثیرگذار و با نفوذ شهر بارسلون یعنی الموندو و اسپورت طوری اخبار رو پوشش می دادن که هوادارها هر ساعت منتظر استعفا و یا اخراج انریکه بودن. اوضاع ، طوفانی گزارش می شد و همه منتظر تاییدی بر گزارشات رسانه های محلی بودن ؛ اما واقعیت درون باشگاه ، آسمان صاف و بدون ابر رو خبر میداد.

وقتی طرفدارهای سایر تیم ها از علت این دگرگونی می پرسیدن ، پاسخی که با اون مواجه میشدن رو باور نمی کردن. علت این همه جنجال ، نیمکت نشینی یک نیمه ایه مسی و نیمار و دومین شکست فصل بارسا مقابل سوسیدادی بود که قبلا حریفای گردن کلفت دیگه ای مثل رئال مادرید و اتلتیکو ماردید رو زمین گیر کرده بود. اونا این همه سر و صدا به خاطر همین دو اتفاق ساده رو درک نمی کردن.

 

هوادارای یونایتد که تیمشون برای گرفتن سهمیه ی لیگ قهرمانان می جنگه می گفتن اگه شما جای ما بودید چی کار می کردید ؟

هوادارای آرسنال می گفتن اگه شما جای ما هفت سال بدون جام رو تجربه می کردید چه حالی داشتید ؟

هوادارای لیورپول می گفتن اگه شما جای ما بعد از 23 سال ناکامی در کسب قهرمانی لیگ برتر تا آستانه ی فتحش می رفتید و اونوقت پای کاپیتانتون دقیقا همون جایی که نباید می لغزید ، لیز می خورد چه جوری صبح رو شب می کردید ؟

هوادارای میلان می گفتن اگه تیمتون بازمانده ها و پسمانده های سایر تیم ها رو به عنوان خریدهای تابستونی به شما معرفی می کرد تحمل می کردید ؟

و در آخر هوادارای دورتمند می گفتن اگه تیمتون تو لیگ برای بقا می جنگید ، بازم طرفدار تیمتون می موندید ؟

خوزه مورینیو مربی پرآوازه ی دنیای فوتبال که در حال حاضر هدایت تیم متمول چلسی رو بر عهده داره ، دو روز پیش در جریان جام حذفی انگلیس مقابل بردفورد دسته سومی اونم تو خونه ، بازی رو واگذار کرد ولی این اتفاق ، تاثیری در جایگاه اون در تیم چلسی نداره. همین مربی زمانی که در رئال مادرید ، عهده دار سکان هدایت این تیم بود ، با اولین شکست بحران رو به خوبی حس می کرد ...

با اولین شکست ، صحبت درباره ی توانایی های این مربی که سه قهرمانی در سه لیگ معتبر دنیا و دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان رو در کارنامه داشت شروع میشد. رسانه های خیلی زود از جانشین های احتمالی می گفتن.

این مرض و طاعون بحران تو دو تیم تراز اول اسپانیا ، چیزیه که هر مربی باید پی اون رو به تنش بماله.

 تاتا مارتینو ، مربی سابق بارسلونا میگه " وقتی شما مربی بارسا میشید ، باید منتظر بحران های هفتگی باشید "

وقتی مربی بارسا میشید ، هر هفته محکوم به یک پیروزی پر گل هستید.

وقتی مربی بارسا میشید ، با این که تنها حق دارید از 11 بازیکن استفاده کنید ، هر بار از شما درباره ی نیمکت نشینی بازیکن های ذخیره سوال میشه.

وقتی بازیکن بارسا میشید ، هر هفته باید بهترین عملکرد رو تو زمین داشته باشید

وقتی تو بازی تعویض میشید ، شایعات جداییت از رسانه ها به گوش می رسه

وقتی نیمکت نشین میشید ، این شایعات قوت می گیره

وقتی بارسایی میشید ، باید هر هفته منتظر یک شایعه یا یک بحران جدید باشید

البته اوضاع همیشه این قدر سخت نیست. دقیقا همون قدر که این شایعات می تونه شما رو اذیت کنه ، به دست آوردن پیروزی های مستمر ، می تونه شما رو تا اوج ببره. رسانه ها می تونن از شما یک اسطوره ی بی بدیل بسازن. می تونن رکوردهای جدیدی که به اون ها فکر هم نکردید رو از لابه لای آرشیو های خاک خورده شون بیرون بکشن و هر هفته یه لقب جدید برای شما پیدا کنن.

در هر صورت شما تیتر یک روزنامه ها و مجلات هستید. خوب یا بده این تیتر یک بودن ، بسته به عملکرد شما داره. این خاصیته شهرته ...

پیروزی نه بر صفر بارسا مقابل الچه در دو بازی رفت و برگشت حذفی و پیروزی شش گله ش مقابل این تیم در لالیگا ، پیروزی سه بر یک مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ و پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل این تیم تو جام حذفی باعث شده خوشختی فعلا به کوچه ی انریکه و بارسا برگرده ...

بحران به طور موقت از بارسلونا فاصله گرفته تا زمانی که به گفته ی انریکه ، شکست بعدی از راه برسه ...

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.