پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

خاویر تباس : بارسلونا سزاوار مجازات نیست / عذر خواهی رونالدو قابل تقدیر است

کد خبر : 29621  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 بهمن 1393
رئیس لیگ فوتبال حرفه ای اسپانیا، خاویر تباس، در مورد اخراج کریستیانو رونالدو در دیدار شنبه شب مقابل کوردوبا صحبت کرده است.
 

 

بنا به گزارش AS، در جریان رویدادی که برای اهدای وجوه جمع شده توسط قهرمانان به مسابقه زندگی تعلق داشت، تباس گفت:

 

"این به من مربوط نیست [که بگویم چه محرومیتی باید در نظر گرفته شود] ، و تصمیم گیری به عهده کمیته انضباطی رقابت هاست. من ترجیح می دهم بیشتر روی معذرت خواهی کریستیانو بعد از این حرکت تمرکز کنم. رفتار های غیر ورزشی برای لالیگا خوب نیست، و کریستیانو ورزشی عمل نکرد اما من همچنان به این حقیقت چسبیده ام که او معذرت خواهی کرده است. من دوست دارم به جنبه های مثبت نگاه کنم و از معذرت خواهی او قدردانی می کنم و این چیزی است که برای ما ارزش دارد."

 

تباس در پاسخ به سؤالی که راجع به بررسی های فیفا راجع به امضای قرارداد باشگاه ها با بازیکنان زیر سن قانونی و محرومیت بارسا از نقل و انتقالات بود، گفت:

 

"من برای اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد نگرانم. ما فکر می کنیم قوانین فیفا با قوانین اسپانیا و اروپا منطبق نیست و خواهیم دید که چه عواقبی دارد. درست است که باید از بازیکنان جوان مراقبت کرد، اما جایی که آنها می روند هم باید در نظر گرفته شود. ما در مورد سه باشگاه بزرگ صحبت می کنیم و من مطمئنم که رفتاری باور نکردنی با بازیکنان جوان صورت گرفته است، و باشگاه ها سزاوار هیچگونه مجازاتی نیستند، نه بارسلونا و نه باشگاه های دیگر."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.