پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار بهترین بازیکن میدان شد

کد خبر : 29666  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 بهمن 1393

اختصاصی بارسا نیوز / شب گذشته بارسلونا در ویسنته کالدرون موفق شد تا قرمز و سفید پوشان شهر مادرید را این بار در خانه شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود . آنچه که در این دیدار کاملا به چشم می آمد درخشش دو  فوق ستاره آماده این روزهای بارسلونا بود . نیمار در نیمه اول این دیدار دو بار برای بارسلونا گلزنی کرد . البته او در این نیمه نیز می توانست یک هت تریک به نام خود ثبت کند  اما اشتباه داوری مانع از هت تریک وی شد .

نیمار با عملکرد خوب خود در این دیدار بهترین بازیکن زمین انتخاب شد . او علاوه بر دو گلی که وارد دروازه میزبان کرد بارها با حرکات ویرانگر خود در سمت چپ بازیکنان اتلتیکو را کلافه کرده بود . لیونل مسی نیز به دلیل عملکرد خوب خود در این دیدار نمره 8 را دریافت کرد . او نیز بارها با حرکات تکنیکی خود مدافعان حریف را وادار به خطا کرد و سرانجام ماریو سوارز در دقایق پایانی از بازی اخراج شد . مسی همچنین روی دو گل بارسلونا نقشی مهم ایفا کرد .

نمرات داده شده به بازیکنان از سوی سایت whoscored صورت گرفته است .

سایر آمارهای بازی را نیز در زیر مشاهده می فرمایید که نکته بارز آن تعداد پاس های بازیکنان بارسلونا نسبت به اتلتیکو در صد تصاحب توپ و میدان می باشد . در این دیدار بازیکنان بارسلونا در مجموع بیش از سه برابر بازیکنان اتلتیکو پاس دادند و مالکیت توپ را در اختیا داشتند .

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.