پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هر 87 دقیقه یک گل برای نیمار

کد خبر : 29686  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 بهمن 1393

اختصاصی بارسا نیوز / مهاجم برزیلی بارسلونا این روزها در فرم خوب خود قرار دارد . وی پس از گلزنی در دیدار ابتدای هفته در دیدار برابر اتلتیکو نیز گلزنی کرد و نقش مهمی در صعود بارسلونا به نیمه نهایی داشت .

ال موندو آمار نیمار را با فصل اول حضورش در بارسلونا مقایسه کرده است . نیمار این فصل در 25 بازی برای بارسلونا به میدان رفته است و موفق شده است تا 21 گل وارد دروازه حریفان کند . میانگین  0.84 گل زده او در هر بازی این فصل برای بارسلونا بوده است که این عدد رشد قابل توجهی نسبت به فصل گذشته دارد . میانگین گلزنی نیمار در سال گذشته 0.36 بود و او 15 گل در 41 بازی برای بارسلونا زده بود .

نیمار این فصل در مجموع 1836 دقیقه برای بارسلونا بازی کرده است که با توجه به 21 گل وی او توانسته است تا بطور میانگین هر 87 دقیقه برای بارسلونا گلزنی کند . نیمار در این مورد هم برتری قابل توجهی نسبت به فصل گذشته دارد چرا که او در فصل گذشته هر 189 دقیقه بطور میانگین گلزنی کرده بود .

علاوه بر این ارتباط بین مسی و نیمار بسیار عالی بوده است . شماره 10 و 11 بارسلونا در مجموع 52 گل برای بارسلونا زده اند . لیونل مسی در 28 بازی و نیمار در 25 بازی این گل ها را به ثمر رسانده اند .

نیمار در جدول گلزنان لالیگا نیز وضعیت خوبی دارد . او با 14 گل زده بعد از لیونل مسی با 21 گل زده  و بالاتر از باکا از سویا با 12 گل زده قرار دارد .  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.