پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طبق مقررات انضباطی اسپانیا، احتمال محرومیت 3 ماهه آردا توران

کد خبر : 29687  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 بهمن 1393

تصمیم آردا توران برای پرتاب کفش به طور مستقیم به سمت کمک داور در جریان شکست شب گذشته اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا، تنها با یک کارت زرد جریمه شد.

 

داور مسابقه عنوان کرده که وی به دلیل اینکه تصور کرده ملی پوش ترکیه ای "به نشانه اعتراض کفش خود را به بیرون زمین پرتاب کرده"، به وی کارت زرد نشان داده است.

 

اما آردا واقعاً خوش شانس بود که خسوس خیل مانزانو در حالت سخاوتمندانه ای به سر می برد. در مورد مشابه با آردا، می توان به دنی بنیتز اشاره کرد، که در جریان دیدار میان رئال مادرید و گرانادا در سال 2012 رخ داد. در آن مسابقه کارلوس کلوس گومز پس از سوت پایان بازی، مویسس هورتادو و گیلرمو سیکوئرا را اخراج کرد و در آن لحظه بنیتز بطری آبی پرتاب کرد که به طور کامل با صورت داور برخورد داشت.

 

تفاوت کلیدی بین این دو صحنه به گزارش داوران پس از بازی مربوط می شود. کلوس گومز نوشته بود: "بعد از اخراج دو بازیکن، بازیکن شماره 11 تیم میزبان، دنیل گونزالز بنیتز، یک بطری پر از آب 500میلی لیتری را به سمت من پرتاب کرد، و به گونه سمت چپ من برخورد کرد و باعث التهاب کوچکی شد که نیاز به مراقبت های پزشکی نداشت."

 

کمیته انضباطی رقابت های لالیگا (RFEF)، بنیتز را سه ماه از همراهی تیمش محروم کرد، و این طبق ماده 99 از قانون مقررات انضباطی، حداقل محرومیت برای تعرض علیه داور مسابقه است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.