پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی ، با تیم

کد خبر : 29722  |  زمان ارسال : جمعه 10 بهمن 1393

اختصاصی بارسا نیوز / حضور لیونل مسی همیشه موفقیت را تضمین می کند . مسی پس از به ثمر رساندن هشت گل در پنج بازی اخیر بارسلونا پا به ویسنته کالدرون گذاشت . او در بازی چهارشنبه گلی نزد اما در دو بازی در برابر اتلتیکو مادرید در نیوکمپ در پیروزی های 3-1 و 1-0 گلزنی کرده بود .

ال موندو در ادامه گزارش داد که مسی علیرغم اینکه در ویسنته کالدرون گلزنی نکرد اما نقش مهمی روی دو گل از سه گل بارسلونا ایفا کرد . در بازی روز چهارشنبه شاگردان دیگو سیمئونه با گل زود هنگام ثاثیه 40 فرناندو تورس پیش افتادند اما پس از آن در ضد حمله ای سریع لیونل مسی پس از اینکه به زیبایی از ماریو سوارز عبور کرد توپ را برای لوییس سوارز فرستاد و او نیز با پاسی توی عمق نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد .

پس از آن روی گل سوم بارسلونا نیز مسی با ارسال پاسی دقیق برای جوردی آلبا و  ارسال این بازیکن در دهانه دروازه برای نیمار  موجب شد تا دروازه اوبلاک برای سومین بار گشوده شود .

نکته حائز اهمیت در این دیدار این بود که اتلتیکو بیش از دو سال بود که در ویسنته کالدرون سه گل دریافت نکرده بود . سه گل بارسلونا در این دیدار به تیم دفاعی دیگو سیمئونه اتفاقی بود که بعد 28 ماه رخ داد . آنها آخرین بار در 16 سپتامبر سال 2012 بود که در برابر رایو وایکانو در هفت دقیقه سه گل دریافت کردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.