پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه : اخبار پیرامون درگیری ام با نیمار یک دروغ بزرگ است

کد خبر : 29729  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1393

در ادامه و به نقل از وب سایت AS کنفرانس مطبوعاتی دیگو سیمئونه سرمربی موفق باشگاه اتلتیکو مادرید را پیش از دیدار این هفته شاگردانش برابر ایبار مرور خواهیم کرد.

 

شکست برابر بارسلونا و کنار رفتن از جام حذفی: بازی برابر بهترین ها همواره به رشد و پیشرفت تیم کمک می کند. من اعتقاد دارم که به جز مسابقه در لالیگا، در دو بازی جام حذفی نمایش فوق العاده ای برابر بارسا داشتیم و اگر می خواهیم در آینده نیز موفق باشیم باید همچون این دو مسابقه با جدیت و انگیزه فراوان وارد زمین بازی شویم.

 

بین دو نیمه و در تونل رختکن به سمت نیمار رفته و با او درگیر شدید؟ نه به هیچ عنوان. این یک دروغ بزرگ است.

 

آیا آردا به خاطر پرتاب کفش خود به سمت داور بازی عذر خواهی خواهد کرد؟ تنها نکته ای که فکر من را مشغول کرده است دیدار برابر ایبار است، نه چیز دیگر زیرا که بازی در زمین خانگی آن ها همواره فوق العاده دشوار بوده است.

 

خیمنز یا میراندا؟  همواره حضور بازیکنان جوان در ترکیب را در نظر می گیرم. ما به طور حتم سه مدافع میانی برتر رقابت ها را در اختیار داریم و من تلاش می کنم که با استفاده مناسب و به موقع از آن ها آمادگی هر سه را برای مسابقات آینده حفظ کنم.

 

بازی در روز شنبه پس از جدال چهارشنبه برابر بارسا:  برنامه بازی ها از قبل اعلام شده بود و به نظر می رسد که کمیته برگزاری رقابت ها فکر نمی کرد که ما رئال مادرید را شکست داده و چهارشنبه برابر بارسا به میدان برویم، زیرا که واقعا هیچ دلیلی دیگری نمی توانم پیدا کنم که چرا پس از جدال چهارشنبه باید باز هم در روز شنبه به میدان برویم.

 

جو فوق العاده ویسنته کالدرون در بازی چهارشنبه: گمان می کنم که تماشاگران اعتقاد نداشتند که ما بازی را بازنده شدیم. نیمه اول آن مسابقه آدرنالین خالص بود و یک فوتبال فوق العاده را تماشا کردیم و برای همین احساس می کنم که هواداران مان به خوبی متوجه شدند که ما تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله بعد انجام دادیم.

 

انتقادات از شیوه بازی برابر بارسا: از نظر من برخی از این انتقادات بزرگ نمایی ییش از حد بر روی جزئیات و اتفاقات مسابقه بود و این حرف ها نباید و نمی تواند که حواس ما را از بازی های آینده ما پرت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.