پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : آیا نیمار میتواند از بودن در سایه ی مسی خارج شود ؟

کد خبر : 29731  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1393

اختصاصی / نیمار جونیور در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل هایش در بارسلونا است . او موفق شده است در 25 بازی اخیر بارسلونا 21 گل بزند . وب سایت روزنامه ی معروف اسپانیایی " اسپورت " در گزارشی آمار جالبی ارائه کرده است .

 

نیمار جونیور این فرصت را دارد که از بودن در سایه ی مسی خارج شود . در صورتی که نیمار بتواند این فصل بیش از 30 گل به ثمر برساند این اتفاق خواهد افتاد .

 

به طور کلی هیچ بازیکنی از بارسلونا از سال 2008 به این طرف نتوانسته است در حضور لیونل مسی بیش از 30 گل بزند . در سال 2008 ساموئل اتوئو توانست این کار را انجام دهد اما از آن سال به بعد چنین چیزی اتفاق نیافتده است .

 

ساموئو اتوئو مهاج سابق بارسلونا در فصل 2008/09 توانست بیش از 30 گل به ثمر برساند و این تعداد گل را در حضور لیونل مسی آرژانتینی به ثمر رساند . اتوئو در این فصل موفق شد 36 گل برای بارسلونا به ثمر برساند و پس از لیونل مسی که در آن فصل 38 گل زد در رده ی دوم جای گرفت .

 

لازم به ذکر است آخرین گل های نیمار در بازی چهارشنبه شب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رسید . نیمار در این بازی موفق شد دو بار دروازه ی اتلتیکو مادرید را باز کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.