پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موزه ی بارسلونا ، پیکاسو و دالی را شکست داد

کد خبر : 29738  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1393

موزه‌ی باشگاه بارسلونا در فهرست پربازدیدترین موزه‌های منطقه‌ی کاتالونیای اسپانیا، بالاتر از موزه‌های «پیکاسو» و «دالی» قرار گرفت.

 

موزه‌ی باشگاه فوتبال «بارسلونا» در سال 2014 بیشترین تعداد بازدیدکننده را در میان دیگر موزه‌های بخش خودمختار کاتالونیا داشت.

 

یک میلیون و 530 هزار 484 نفر در سال گذشته‌ی میلادی از این مکان دیدن کردند که این رقم نسبت به سال پیش از آن 1/62 درصد افزایش داشته است.

 

دومین مقام در این رده‌بندی به موزه‌ی «سالوادور دالی» تعلق گرفت و پس از آن موزه‌ی «پابلو پیکاسو» در شهر بارسلونا سومین رتبه را کسب کرد. یک میلیون و 297 هزار و 311 نفر در سال 2014 از موزه‌ی «دالی» دیدن کردند و تعداد بازدیدکنندگان موزه‌ی «پیکاسو» 919 هزار و 814 نفر بوده است. چهارم ژانویه، تعداد کل بازدیدکنندگان موزه‌ی «بارسلونا» که در ماه سپتامبر 30 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، به 25 میلیون نفر رسید.

 

به گزارش دیلی‌میل، عکس‌هایی که مردم در محوطه‌ی این موزه می‌گیرند طرفداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی دارد. از جمله‌ی بازیکنان طراز اولی که از موزه‌ی این باشگاه دیدن کرده‌اند می‌توان به «نیمار»، «ژولی»، «باکرو» و «آلن سیمونسن» اشاره کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.