پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: رفتار توران کارت قرمز مستقیم داشت

کد خبر : 29739  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1393

ژاوی هرناندز در نشست خبری در خصوص اظهارات جرمی متیو، محرومیت رونالدو دیدار با اتلتیکو در کوپا‌دل‌ری صحبت کرد. وی اظهار داشت: خوشحالیم که به نیمه‌نهایی صعود کردیم زیرا تیم بزرگی را حذف کردیم. ویارئال مدت زیادی بدون شکست است و ما می‌دانیم که این یک بازی سخت دیگر برای ما خواهد بود. برخی ما را مدعی می‌دانند و ما باید روی این مسئله سرمایه‌گذاری کنیم. از شرایط بدنی خود و شیوه بازی‌مان راضی هستیم.

 

وی در خصوص اظهارات متیو ادامه داد: این‌ها فقط مسائلی هستند که در هر جلسه تمرینی ممکن است رخ بدهد و در زندگی همه و همیشه اتفاق می‌افتند. این چیزها اهمیتی ندارند. ما یک تیم کاملا متحد هستیم و همگی انگیزه داریم. جو تیم فوق‌العاده است و این بهترین نقطه شروعی است که می‌توانید داشته باشید. آن موضوع همان جا تمام شد. چون شما رسانه‌ها مدام این سوال را مطرح می‌کنید، این مسئله کش یافته است؛ اهمیت این موضوع صفر است. موضوع مشابه در تیمی دیگر در آینده رخ می‌دهد و این اتفاقات دوباره می‌افتد. شاید این اتفاق 200 بار در تمام کشورها افتاده باشد اما اهمیتی ندارد.

 

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد:  نیمار در حال پیشرفت کردن است و در مسیر درستی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا قرار گرفته است. او کمک‌های زیادی به تیم می‌کند و کاری که او انجام می‌دهد، فوق‌العاده است. همه‌چیز به او بستگی دارد اما مطمئنم که اگر تاکنون یکی از بهترین‌های دنیا نباشد، یکی از برترین‌ها خواهد شد. سه دروازه‌بان بسیار خوب داریم که کارشان را بسیار عالی انجام می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: از حرکت توران تعجب کردم. این حرکت کارت قرمز مستقیم داشت اما تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده کمیته مسابقات است. ما بازیکنان نمی‌توانیم قوانین را تحمیل کنیم اما از نظر من این حرکت کارت قرمز مستقیم داشت. بعضی کارها پاسخ مشخصی از سوی داور دارند و این هم یکی از همان کارها بود.

 

ژاوی گفت: متأسفانه ما به دنبال روال مادرید هستیم. هر هفته امیدواریم که آنها بلغزند و در حال حاضر شرایط این گونه است. فقط منتظر آن روز هستیم و دیدن پیروز نشدن رئالی‌ها سخت است زیرا مادرید بسیار قوی به نظر می‌رسد و عالی بازی می‌کند. فقط منتظر لغزش رئال هستیم.
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.