پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوس سانتوس : این بازی برایم ویژه است

کد خبر : 29751  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1393

اختصاصی / پس از 12 سال بازی برای بارسلونا حال جاناتان دوس سانتوس در نیوکمپ میهمان است . جاناتان دوس سانتوس که تابستان به ویارئال پیوست مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا انجام داده است .

 

زندگی شما در ویارئال چگونه است ؟

 

من شش ماه اینجا هستم و احساس میکنم توانایی بالایی دارم و 100 درصد با محیط جدید سازگار شده ام . علاوه بر این برادر من نیز در اینجاست . بنابراین همه چیز آسان تر شده است .

 

حضور برادر شما جیووانی در فرایند سازگاری مهم بود ؟

 

بله واقعا . من هیچ مشکلی با انطباق خود با شرایط جدید نداشتم . مطمئنا اگر به تیم دیگری میرفتم دشواری های زیادی به دلیل زندگی دور از خانواده به وجود می آمد اما به لطف حضور بردارم در اینجا قادر بودم به سرعت سازگار شوم و جیووانی نقش کلیدی ایفا کرده است .

 

 

ترک بارسلونا پس از 12 سال سخت بود ؟

 

بله . همیشه دشوار است . تمام زندگی من در بارسلونا بود و من دوستان و آشنایان زیادی داشتم . کمی نیز اوایل افسرده بودم چون ویارئال شهر کوچکی با جمعیتی کمی است .

 

 

شما اوایل یک نیمکت نشین بودید اما حالا به یکی از بازیکنان اصلی ویارئال تبدیل شده اید و معمولا در ترکیب اصلی هستید . این مساله را چگونه ارزیابی میکنید ؟

 

در آغاز کار سخت بود . چون من اوایل مصدوم بودم و نمیتوانستم بازی کنم . من با تیم تمرین کردم و سرانجام زمانش فرا رسید . به لطف اعتماد سرمربی تیم من احساس میکنم بخش مهمی از تیم هستم .

 

 

در مورد بازی یک شنبه چه فکر میکنید ؟

 

ما فکر میکنیم که بازی بسیار دشواری است . ما میدانیم بازی با بارسلونا آن هم در خانه او را قوی تر میکند . ما میخواهیم یک بازی خوب ارائه دهیم و قصد داریم تا نتیجه به سود ما رقم بخورد .

 

بارسلونا در کوپا دل ری نیز با ویارئال بازی میکند . چه چیزی کلید پیشرفت شماست ؟

 

با بازی یک شنبه ما سه بازی بسیار دشوار خواهیم داشت . برای اولین بار ویارئال به مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی رسیده است و این برای ما شادی بزرگی به همراه داشت . ما آگاه هستیم که بارسلونا بهترین تیم جهان است اما ما امیدواریم که بتوانیم با شکست بارسلونا راهی فینال شویم .

 

بازگشت به نیوکمپ به عنوان میهمان چه حسی دارد ؟

 

این یک بازی بسیار ویژه برای من است . چرا که من پس از 12 سال که وقتم را در بارسلونا صرف کردم باز هم قادر به بازی در این ورزشگاه ( نیوکمپ ) در برابر همکاران سابق خواهم بود .

 

 

پیگیر نتایج بارسلونا هستید ؟ تیم لوئیس انریکه را چگونه ارزیابی میکنید ؟

 

بله من تقریبا تمام مسابقات را تماشا میکنم . بارسلونا تیمی است که هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر میشود . اعتماد به نفس بازیکنان نیز بیشتر از اوایل فصل است .

 

با بازیکنان بارسلونا در تماس هستید ؟

 

با رافینیا , دنی آلوز و برخی دیگر .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.