پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال : بارسا باید قرارداد آلوز را تمدید کند

کد خبر : 30166  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 بهمن 1393

اریک آبیدال، بازیکن سابق تیم بارسلونا گفتگویی با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero داشت و در مورد موضوعات مختلفی از جمله زیدان، واران و آلوز صحبت کرد.

 

در مورد لیونل مسی: "من او را مثل همیشه می بینم، فوق العاده تأثیر گذار است و گل های مهم زیادی برای تیم به ثمر می رساند."

 

در مورد زین الدین زیدان: "بازیکنی که بیش از همه مرا هیجان زده می کرد، زیدان بود. در ابتدا من فقط او را در تلویزیون دیده بودم، اما زمانی که در زمین کنار او بودم، سطح بالاتری را مشاهده کردم. باهوش، متواضع، فاتح همه چیز،... او به دنبال به رسمیت شناخته شدن از سوی مردم نیست. از نظر من او سرمربی آینده رئال مادرید خواهد بود."

 

در مورد دنی آلوز: "آنها باید قرارداد او را تمدید کنند. او بهترین مدافع راست دنیاست، اگر من رئیس باشگاه بودم او را برای تمدید قرارداد فرا می خواندم. بارسا نمی تواند خرید کند پس باید بهترین های خود را حفظ کند. سن اهمیتی ندارد، به پیرلو نگاه کنید، و آنها هنوز قرارداد او را تمدید می کنند..."

 

در مورد آنتوان گریزمان: "او از چیزی نمی ترسد، و توانایی های زیادی دارد: حمله، دفاع،... و با توجه به سنش ذهنیت خوبی دارد. او همیشه به تیم فکر می کند، و در کل خودخواه نیست. برای یک مربی باعث افتخار است که بازیکنی چون او داشته باشد."

 

در مورد رافائل واران: "او کیفیت زیادی دارد اما بازیکنانی که در پست او هستند هم بسیار خوب اند، اما زمانی که او بازی می کند، خوب کار می کند. او باهوش، سریع و قد بلند است و در کنار بزرگان بیشتر یاد می گیرد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.