پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه ؛ ما برای پیروزی خواهیم جنگید

کد خبر : 30734  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 اسفند 1393

اختصاصی بارسا نیوز | منچستر سیتی و بارسلونا فردا در یک دیدار بسیار حساس مقابل هم قرار میگیرند این بازی در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی یعنی ورزشگاه اتحاد انجام میشود کار برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود. جراد پیکه مدافع مرکزی بارسلونا که به همراه لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد بخشی از این مصاحبه را میخوانیم.

 

بازی در برابر منچستر سیتی بسیار سخت هست آن ها در خانه بازی میکنند این میتواند تاثیر زیادی روی بازی آنها داشته باشد،بازی در مرحله های حذفی برابر هر تیمی بسیار مشکل است اما ما برای پیروزی مقابل سیتی حاضر خواهیم شد.اعضای تیم شکست غیر منتظره هفته پیش مقابل تیم مالاگا را فراموش کرده اند و تمام تمرکز تیم روی بازی مقایل منچستر سیتی است.

 

من فکر میکنم که سبک بازی ما و منچستر سیتی شبیه به هم است هر دوی ما میخواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم ما سعی میکنیم در بازی فردا شب فشار های زیادی روی خط دفاعی منچستر سیتی وارد کنیم امیدوارم فردا روز خوب تیم ما باشد و داوری هم عادلانه باشد.

 

بازی در لیگ قهرمانان و لالیگا بسیار متفاوت است،رقابت های لیگ قهرمانان بسیار معتبر تر از بازی های لیگ است همچنین بسیار دشوار تر ما میخواهیم در هر دوی این ها موفق باشیم شکست در مقابل مالاگا بسیار درد ناک بود اما هنوز فصل ادامه دارد.

 

ما در یک باشگاه بسیار بزرگ فعالیت میکنیم تمام هواداران بارسا از ما انتظار پیروزی دارند در هر بازی تمام چشم ها رو به ماست ما با اعتماد به نفس مقابل سیتی ظاهر خواهیم شد بازیکنان ما سطح بالایی دارند امیدوارم در این بازی پیروز شویم.

 

این بازی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است این دوره از فصل بسیار مهم و حساس است طی کردن این دوره به خوبی نیاز به انگیزه و اعتماد به نفس دارد کار برای ما بسیار دشوار است تیم ما میداند که در برابر چه تیم بزرگی قرار میگرد.

 

سیلوا یکی از بهترین بازیکن های جهان و منچستر سیتی است او میتواند کمک های زیادی به ستی کند رابطه خوبی با سیلوا دارم او وقتی در والنسیا هم بود بسیار عالی کار میکرد.

 

من خوشحال هستم که عضوی از خانواده بارسا هستم خوشحالم که میتوانم به تیم محبوبم کمک کنم در حال حاضر به جز بارسلونا به هیچ چیز دیگری فکر نمیکنم و میخواهم در اینجا بازنشسته شوم.

 

ماسکرانو و بوسکتس واقعا در پست خود فوق العاده هستند این تصمیم مربی است که از کدام بازیکن برای بازی فردا استفاده خواهد کرد.

 

من خوشحالم که در این فصل توانستم برای بارسا گلزنی کنم اما عملکرد شخصی برای من مهم نیس من دوس دارم در پایان فصل تیم عناوین زیادی کسب کند.

 

توره زمانی که در بارسا بود بسیار عالی کار میکرد حال هم که در تیم سیتی است یک بازیکن کلیدی به حساب می آید رابطه خوبی با یحیی دارم.

 

شام دیشب با مسی و فابرگاس،این زندگی شخصی منه!یه دوست از لندن اومد مارو ملاقات کنه ما با او اوقات خوشی داشتیم.

 

حس بسیار خوبی است که دوباره به شهر منچستر برگشته ام من 3 سال خوب رو در اینجا سپری کردم و خاطرات خوشی از این شهر دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.