پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۱۰ واکنش به یادماندنی بازیکنان به تعویض

کد خبر : 30916  |  زمان ارسال : جمعه 8 اسفند 1393

واکنش بازيکن بارسلونا پس از تعويض در ديدار با منچسترسيتي خاطره چند تعويض پر حرف و حديث در فوتبال را زنده کرد.
عکس‌العمل تاريخي دني آلوس سه‌شنبه در ورزشگاه اتحاد در بازي بارسلونا مقابل منچسترسيتي پس از تعويض، خاطره بداخلاقي‌هاي مشابه بازيکنان هنگام تعويض را زنده کرد. آلوس پس از تعويض هنگامي که مي‌رفت که روي نيمکت بنشيند، ضربه محکمي به بطري‌هاي آب زد.
در زير نگاهي داريم به 10 واکنش به يادماندني بازيکنان پس از تعويض از زمين مسابقه در فوتبال:
رائول گونزالس:
رائول زماني که آرسنيو ايگلسياس در هشتاد و هشتمين دقيقه بازي مقابل ساراگوسا در فصل 96/1995 لاليگا او را تعويض کرد، چندان خوشحال نشد. گارسيا رمون، دستيار آرسنيو اين عبارات را رو به رائول جوان مطرح کرد: «تو فکر مي‌کني چه کسي هستي؟ يک بچه لوس ننر!»
خوان ادواردو اسنايدر:
مهاجم آرژانتيني در وقت‌هاي تلف شده ديدار اتلتيکومادريد مقابل آژاکس در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان 1997 پس از تعويض به رادومير آنتيچ، سرمربي تيم آب دهان انداخت و گفت« لعنتي، چرا هميشه من؟»
ساموئل اتوئو:
لوئيس آراگونس پس از تعويض به سمت اتوئو دويد، پيراهن او را گرفت و او را تکان داد. اين در حالي است که ستاره آفريقايي بعدها با بيان اينکه اين يک اختلاف پدر و پسري بود، آبي روي آتش ريخت.
کريستيانو رونالدو:
فرگوسن در آخرين فصل حضور رونالدو در منچستريونايتد در دربي مقابل منچسترسيتي وي را تعويض کرد. ستاره پرتغالي پس از تعويض با عصبانيت، گرمکني که به او داده شد را پرت کرد.
ماريو بالوتلي:
تعويض بالوتلي در تابستان 2011 در يک بازي تدارکاتي مقابل گلکسي در اردوي پيش از فصل منچسترسيتي در آمريکا رخ داد. وقتي بالوتلي يک فرصت مسلم گلزني را با اجراي حرکات نمايشي از دست داد، مانچيني وي را در دقيقه 30 تعويض کرد و پس از تعويض درگيري‌هاي لفظي بين مربي و بازيکن درگرفت.
خوزه آنتونيو ريس:
اين بازيکن نمي‌توانست هضم کند که گريگوريو مانزانو تصميم گرفته است در ديدار اتلتيکومادريد در سن مامس در فصل 12/2011 لاليگا او را تعويض کند. اين بازيکن پس از تعويض خطاب به سرمربي‌اش گفت: «برو مادر لعنتي‌ات را تعويض کن».
آدم لياجيچ:
دليو روسي، سرمربي فيورنتينا زماني که بازيکن صربستاني به سمت وي آب دهان پرتاب کرد؛ با مشت به او حمله‌ور شد. بر اساس گزارش رسانه‌هاي ايتاليايي لياجيچ گفت: «تو عقب‌افتاده‌تر از پسرت هستي». واکنش اين بازيکن باعث شد که وي به مدت سه ماه نيمکت‌نشين شود.
وس فودرينگهام:
پائولو دي کانيو تنها پس از 20 دقيقه اين دروازه‌بان را به دليل اينکه اجازه داد تيمش گل بدي بخورد، از زمين بيرون کشيد که خشم فوودرينگهام را برانگيخت و باعث شد وي به بطري آب کنار زمين ضربه محکمي بزند.
دي ماريا:
آنخل دي ماريا نسبت به واکنش هواداران پس از تصميم آنچلوتي براي تعويض وي حرکت زشتي را رو به آنها انجام داد. هواداران دي‌ماريا را هو کردند.
دني آلوس:
بازيکن بارسلونا هم سه‌شنبه شب پس از تعويض در ديدار با منچسترسيتي بطري‌هاي آب کنار نيمکت را شوت کرد که آب آنها به اطراف پاشيده شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.