پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

اتهام به سران باشگاه بارسلونا براى فروش ليونل مسى ، واقعیت یا تاکتیک انتخابی؟

کد خبر : 30924  |  زمان ارسال : جمعه 8 اسفند 1393
بنديتو يكى از كانديداهاى رياست باشگاه بارسلونا فاش ساخته است كه سران اين باشگاه بسيار تمايل داشته اند كه ليونل مسى ابر ستاره آرژانتينى كاتالان ها را به فروش رسانند.
 

آگوستو بنديتو يكى از كانديداهاى انتخابات رياست باشگاه بارسلونا در گفتگويى اعلام نمود كه سران فعلى اين باشگاه به صورت جدى به فكر فروش ليونل مسى ابر ستاره خود به تيمى ديگر بوده اند. البته خوزه ماريا بارتامئو رئيس فعلى باشگاه بارسلونا پيش از اين ابراز اميدوارى نموده بود كه مسى براى سال هاى بيشترى در نيوكمپ باقى بماند، اما از نظر بنديتو صحبت هاى اعلام شده از جانب سران بارسا در خصوص عدم فروش ليونل مسى هرگز قابل اعتماد و باور نمى باشد.

 

بارتامئو در اين زمينه مى گويد:"گذشته نه چندان دور اثبات كرده است كه نظرات سران باشگاه بارسلونا با تصميمات و عملكرد آنها چندان همخوانى ندارد، آنها اغلب صحبت هايى انجام مى دهند كه با اتفاقات بعدى باشگاه كاملا در تضاد هستند. در خصوص ليونل مسى اما من فقط اميدوارم كه گفته هاى آنها با تصميمات و عملكردشان يكى باشد." رابطه مسى با سران فعلى بارسلونا همواره پرتنش بوده است، براى نمونه خاوير فاوس نايب رئيس باشگاه در سال 2013 با اظهار نظر خود ليونل مسى را كاملا عصبانى و مايوس نموده بود، در آن زمان فاوس اعلام كرده بود كه نيازى به عقد قرارداد جديدى با ليونل مسى دارنده چهار توپ طلاى فوتبال جهان، وجود ندارد كه با واكنش تند مسى مواجه شده بود.

 

بارتامئو درباره گفته هاى فاوس مى گويد:"من فكر نمى كنم كه چنين صحبت هايى بدون نيت و قصد خاصى بيان شده باشد، برعكس اين صحبت ها نشانه روشنى از طرز فكر آنها است، شايد آنها بر خلاف گفته هايى خود ايده ديگرى در زمينه مسى داشته باشند.  شرايط كمى نگران كننده است، چون گاهى اوقات به نظر مى رسد كه آنها حتى مايل به ايجاد آرامش ذهنى و فكرى و حفظ كردن شراط ايده آل او نيستند. برخى از تصميمات، نقل قول ها و عملكردهاى آنها سبب مى شود كه من فكر كنم، آنها در حال سبك سنگين كردن شرايط ديگرى هستند."

 

بارسلونا در مرحله يك هشتم نهايى از رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا، مى بايست به مصاف منچسترسيتى حريفى برود كه با وجود برخى سختى ها و مشكلات با مسائل فيرپلى مالى، شرايط ليونل مسى را در باشگاه بارسلونا به شدت زير نظر گرفته است، البته پاريس سن ژرمن نيز بى تمايل به جذب مسى نمى باشد. بارتامئو در اين زمينه معتقد است:"مسى در واقع پيشنهادات وسوسه كننده و جدى زيادى از باشگاه هاى مختلف و مطرح اروپايى دارد و من فكر مى كنم كه مسى آرزو مى كند كه دوران حرفه اى فوتبال خود را در بارسلونا به پايان رساند. وى از سيزده سالگى در بارسلونا است و همه هواداران به او عباقه خاصى دارند. او تنها خواستار وجود تيمى رقابتى در بارسا است كه بتواند با هم تيمى هاى خود جام هاى متعددى را در آن كسب نمايد. به همين خاطر براى باشگاه نيز ساختن تيمى كه مسى وساير بازيكنان در آن احساس خوبى داشته باشند و بتوانند بهترين عملكرد خود را نشان دهند از اهميت خاصى برخوردار است. ما بايد خواستار بازگشت به سطح فوق العاده اى باشيم كه پيش از آن به آن رسيده بوديم."

 

ليونل مسى از نظر بارتامئو با علاقه خاصى رقابت انتخاباتى رياست باشگاه را پى گيرى مى نمايد، بارتامئو اميدوار است كه سران فعلى باشگاه تا پيش از تابستان و انتخابات رياست باشگاه، تصميمى در خصوص آينده اين ستاره آرژانتينى اتخاذ ننمايند. از نظر بارتامئو خود مسى بسيار مايل است تا بفهمد رئيس و كادر آتى باشگاه را چه كسانى تشكيل خواهند داد  و مى گويد:"من فكر نمى كنم كه در چنين شرايطى كسى جرات فروش مسى را داشته باشد، چون فرصت زيادى تا برگزارى انتخابات باقى نمانده است. با اين وجود من به سران فعلى باشگاه نصيحت مى كنم كه در هفته هاى آتى و تا زمانى كه در راس باشگاه قرار دارند از اتخاذ تصميمات غير منطقى و ديوانه كننده چشم پوشى نمايند."

 

از نظر بارتامئو، فروختن مسى و يا برانگيختن انگيزه هاى او براى پيوستن به باشگاه هاى ديگر تصميمى"بسيار اشتباه" است و معتقد است:"بگذاريد اميدوار باشيم تا اتفاقى رخ ندهد، مسى بهترين بازيكن فوتبال جهان است و بى ترديد به يكى از برترين بازيكنان تاريخ فوتبال نيز بدل خواهد شد، وى يكى از مهمترين پايه هاى بارسا براى سال هاى آتى خواهد بود."

 

به قلم بن هاى وارد از وب سايت گل

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.