پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا به دنبال فروش ۳۰ میلیون یورویی پدرو

کد خبر : 31026  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 اسفند 1393

حرف و حدیث‌ها حاکی از این است که بارسلونا قصد دارد مهاجم خود را به مبلغ ۳۰ میلیون یورو به فروش برساند.

 

احتمال دارد آینده فوتبالی پدرو خارج از نیوکمپ باشد. قرارداد وی با باشگاه کاتالان‌ها در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و این بازیکن از کمبود حضورش در ترکیب اصلی تیم ناراضی است. وی در کل در ۱۶۲۶ دقیقه در لالیگا، کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. این بازیکن در حال بررسی تصمیمی است که ماه گذشته بی‌فکری به نظر می‌رسید و به پیشنهاداتی که از سوی تیم‌های دیگر می‌شود، گوش می‌دهد. پدرو اخیرا اعلام کرده است: «قرارداد دارم اما کسی نمی‌تواند بگوید چه اتفاقی ممکن است بیفتد».


با این حال مقامات باشگاه همچنان این بازیکن را به دلیل از خودگذشتگی و ایثارش در هر مسابقه و جلسه تمرینی بخشی کلیدی در تیم می‌دانند. لیگ برتر انگلیس با وجود مربیانی مانند ژوره مورینیو در چلسی و لوئیس فان خال در منچستریونایتد توجه زیادی به شرایط این بازیکن در بارسا دارند و می‌دانند که قراردادش در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد. مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو به عنوان مبلغی که مقامات باشگاه بارسلونا برای انتقال این بازیکن در نظر دارند، گزارش شده است.


یک باشگاه خاص به عنوان مقصد احتمالی پدرو در نظر گرفته شده است. آرسنال تابستان گذشته تحقیقات زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داد اما مدیربرنامه‌های پدرو با بیان اینکه این بازیکن به بارسا تعهد دارد و مشتاق است تا زیر نظر سرمربی جدید، لوئیس انریکه فعالیت کند، به این درخواست‌ها پاسخ رد داد. تردید در خصوص آینده احتمالی این بازیکن برای انتقال به باشگاه شمال لندنی تحت‌الشعاع احتمال برکناری آرسن ونگر از سمت مربیگری آرسنال قرار گرفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.