پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ : فلسفه بارسلونا تغییر نکرده است

کد خبر : 31081  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اسفند 1393

هافبک کروات آبی و اناری ها تاکید کرد فلسفه باشگاه تغییری نکرده و بازیکنان باید خودشان را با آن وفق دهند.

 

ایوان راکیتیچ تابستان گذشته از سویا راهی بارسلونا شده و در سیستم فوتبالی لوییس انریکه نیز به خوبی جا افتاده است. این بازیکن کروات که اکنون یکی از بازیکنان ثابت آبی و اناری‌ها به شمار می آید ابراز امیدواری کرده تا سال‌ها بتواند در نوکمپ بماند. او همچنین اعتقاد کاملی به سیستمی که انریکه برای بارسلونا در نظر گرفته دارد.

 

وی در این باره اظهار داشت: موفقیت بارسلونا به خاطر این است که کارش را به شکل گروهی انجام می دهد. ما به شکل همه برای یکی و یکی برای همه کار می کنیم. لوییس انریکه یک مربی عالی بوده و همه ما می‌دانیم که او کارش را بلد است. همه به او اعتقاد کامل داریم. او می‌داند در باشگاه چه می‌گذرد و کارهایی که انجام می‌دهد، برای پیشرفت باشگاه است.

 

راکیتیچ که هشت ماه است در ایالت کاتالونیا زندگی می‌کند، حضور در این منطقه و خو گرفتن با آن را کار زیاد سختی نمی‌داند. وی عنوان کرد: وفق دادن خودم با شرایط زندگی در بارسلونا برایم سخت نبود. سال‌های زیادی است که باشگاه فلسفه به خصوصی را دنبال می‌کند و اهداف مشخصی هم دارد. شما باید ببینید می‌توانید با این شرایط کنار بیایید یا نه. تصمیم من این بود که بتوانم خیلی زود خودم را با همه چیز وفق دهم. این کار را با تمام وجودم انجام دادم و گویی به جز آن، دیگر چیزی نمی‌خواستم. بر این باور هستم که این توانایی را دارم که بیش از این هم برای باشگاه انجام دهم و در سطح بالاتری برای موفقیت بارسلونا بجنگم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.