پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رافینیا مهره کلیدی در دیدار بارسلونا و ویارئال

کد خبر : 31083  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اسفند 1393

اختصاصی / تیم فوتبال بارسلونا فردا شب در سری رقابت های کوپا دل ری در ال مادریگال به میدان خواهد رفت . این چهارمین دیدار بارسلونا و آخرین سری از دیدار های بارسلونا با ویارئال است اما این بدان معنا نیست که این بازی اهمیت کمتری دارد بلکه کاملا برعکس است .

جایگاه یک تیم در فینال پیش رو در روز 30 می در گرو این دیدار است . اما آنچه که از چیدمان های سه بازی قبلی توسط لوییس انریکه مارتینز آشکار است حضور رافینیا آلکانترا در ترکیب اصلی بوده است که شاید یکی از کلیدهای مهم این دیدار باشد .

لوییس انریکه ثابت کرده است که راه بازی با ویارئال را می داند ، تیمی که در این فصل  بسیار رقابتی بازی می کند و بدون اینکه راه دور برویم تساوی یک بر یک آنها در برابر رئال مادرید در بازی آخر آنها این موضوع را نشان می دهد .

به هر حال بارسلونا تیم مارسلینیو گارسیا تورال را خنثی کرد و با نتیجه عالی سه بر یک از دور رفت مرحله نیمه نهایی بیرون آمده و تیم با تجربه ای مثل بارسلونا می داند که چگونه باید این بازی ها را مدیریت کند .

 

رافینیا

لوییس انریکه از زمانیکه مسئولیت نیمکت مربیگری بارسلونا را بر عهده گرفته نشان داده است که سیستم چرخشی بازیکنان تیم نخستین اساس مدیریت نیروی کار او هست . مسلما گروهی از بازیکنان هستند که اغلب تثبیت شده در ترکیب اصلی تیم هستند . لیونل مسی ، نیمار و سوارز که مثلث تهاجمی تیم را تشکیل می دهند از آن دسته هستند

اما تعدادی از بازیکنان هستند که رفته رفته اعتماد سرمربی تیم را بدست آوردند . در حال حاضر مورد رافینیا که زیر نظر انریکه در تیم های پایه بارسلونا و سلتا ویگو تمرین کرده از آن دسته است .

 

رافینیا تا کنون در 23 بازی از 39 بازی رسمی این فصل را بازی کرده است و شامل تیم لوییس انریکه در سه بازی قبلی برابر ویارئال بوده است که اتفاقا نقشی برجسته داشته است .

 

رافینیا در اولین دیدار فصل 15-2014 برابر ویارئال در ال مادریگال در ترکیب اصلی در نقش هافبک بازی کرد ، دیداری که با تک گل ساندرو رامیرز یک بر صفر به سود بارسلونا پایان یافت . رافینیا 75 دقیقه در ترکیب تیم بازی کرد و سپس تعویض شد .

در دومین بازی فصل برابر ویارئال  در نیوکمپ نیز او در کنار بوسکتس و اینیستا خط هافبک را تشکیل می دادند . رافینیا که در این بازی گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند در دقیقه 88 جای خود را به راکیتیچ داد .

در سومین بازی و دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری که با پیروزی سه بر یک بارسلونا در نیوکمپ به پایان رسید او در کنار ماسکرانو و اینیستا تا زمانی که جای خود را به راکیتیچ داد کمربند خط میانی تیم را تشکیل می دادند .

                                                                               

                                                                                                                                                      ترجمه : حامد

                                                                                                  به قلم : خوان مانوئل دیاز از روزنامه اسپورت

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.