پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محکومیت رئیس پیشین سانتوس به پرداخت غرامت به پدر نیمار

کد خبر : 31109  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 اسفند 1393

رئیس پیشین باشگاه سانتوس برزیل به خاطر مطرح کردن ادعای کذب در مورد پدر ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به پرداخت غرامت به وی محکوم شد.

 

شکایت پدر نیمار از لوئیس آلوارو دِاولیویرا، رئیس پیشین باشگاه سانتوس به دلیل متهم کردن وی به کلاهبرداری کارساز بوده چرا که قاضی پرونده دِاولیویرا را به پرداخت غرامت محکوم کرده است.

 

اختلاف میان دِاولیویرا و پدر نیمار از زمان انتشار جزئیات قرارداد انتقال این بازیکن برزیلی به کاتالونیا آغاز شد، زمانی که مشخص شد بارسلونا بابت به خدمت گرفتن کاپیتان تیم ملی برزیل رقمی بیشتر از آن چیزی که در رسانه‌ها اعلام شده بود، پرداخته است.

 

پس از آن ماجرا رئیس پیشین باشگاه اظهارات عجیبی را در خصوص پدر نیمار مطرح و ادعا کرد که او در پروسه انتقال فرزندش به بارسا از دِاولیویرا یکسری درخواست‌‌های نامشروع و غیراخلاقی داشته است. به دنبال این ماجرا پدر نیمار از دِاولیویرا شکایت کرد و ظاهراً شکایت وی نتیجه داده است.

 

دادگاه سائوپائولو که مسئولیت رسیدگی به پرونده شکایت پدر ستاره پیشین سانتوس را برعهده داشته است، اظهارات اخیر دِاولیویرا در مورد پدر نیمار را اهانت آمیز دانسته و او را به پرداخت ۲۰ هزار رئال برزیل (۶ هزار و ۸۲۳ دلار آمریکا) محکوم کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.