پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویارئال 1 (2) - (6) 3 بارسلونا؛ شیرینیِ صعود به فینال، تلخیِ مصدومیت بوسکتس

کد خبر : 31148  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

شاگردان لوئیز انریکه با برتری 6-2 در مجموع دو مسابقه به فینال رقابت های کوپا دل ری راه یافتند.

از ساعت 22:30 دقیقه امشب به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 3-1 خود در مسابقه رفت از چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری در استادیوم ال مادریگال به مصاف تیم فوتبال ویارئال رفتند.

نیمه اول بازی در حالی آغاز شد که بارسایی ها خیلی زود توسط یکی دیگر از پاس در عمق های لیونل مسی به نیمار که در هفته های اخیر مدام تکرار شده است به تک گل ارزشمند خارج از خانه خود دست یافته تا حریف زرد پوش خود برای صعود به مرحله بعد رقابت ها به 4 گل نیاز داشته باشد.

پس از این گل به نظر رسید که خیال شاگردان انریکه برای صعود راحت شده و آن ها با از دست دادن جدیت ود تنها به پاسکاری در زمین خودی مشغول شدند و از آن سو شاگردان مارسلینیو نیز حملات نصفه و نیمه ای انجام داده که با واکنش مارک تراستگن راه به جایی نبرد، اما سرانجام در دقایق آخر این نیمه و در صحنه ای که منجر به مصدومیت شدید سرجیو بوسکتس نیز شد زردپوشان میدان به گل رسیده تا هیجان به مسابقه بازگردد.

نیمه دوم مسابقه نیز روند مشابهی داشت و آبی اناری ها با پاسکاریهای پرتعداد خود به دنبال خسته کردن تیم حریف و گذراندن زمان بازی بودند تا آن که در دقیقه 65 مسابقه توماس پینا که در نیمه اول با خطای شدید خود سرجیو بوسکتس را یه خارج از زمین فرستاده بود و در اوایل این نیمه نیز منجر به مصدومیت ماسکرانو شده بود با تکل از پشتی بی محابا نیمار را هدف قرار داد تا کاسه صبر آقای فرناندز بوربالان تمام شده و او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کند.

با ده نفر شدن شاگردان مارسلینیو و ورود ژاوی هرناندز به زمین کنترل کامل بازی به دست بارسایی ها افتاد تا این تیم با استفاده از فرار دیگری از لوئیز سوارز مهاجم آماده این روزهای خود گل دوم را نیز به ثمر رسانده و تا صعود خود به فینال بازی های این فصل کوپا دل ری را قطعی سازد. 

از نکات جالب دقایق آخر بازی  قبل از به ثمر رسیدن گل سوم بارسا توسط نیمار  بازگشت سرخیو بوسکتس با ظاهری آرام به نیمکت ذخیره های بارسا بود که با توجه به تصاویر تلویزیونی و اخبار مخابره شده مبنی بر رفتن او به بیمارستان برای آزمایش های پزشکی بر روی مچ پای راست خود عجیب و غیر منتظره به نظر می رسید.

شرح گل های بازی


 دقیقه 2 ( 0-1، نیمار): پاس در عمق عالی لئو مسی نیمار را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این مهاجم برزیلی با تک ضربه بغل پای خود همچون مسابقات گذشته دو تیم برای بارسا در برابر ویارئال گلزنی کند.

دقیقه 39 ( 1-1، دوس سانتوس): پاس در عمق پینا که پس از ارسال آن منجر به مصدومیت شدید سرجیو بوسکتس شد در جناح راست به کوستا رسید تا سانتر این بازیکن را جاناتات دوس سانتوس هافبک سابق بارسا با ضربه ای زیبا به کنج دروازه تراستگن بفرستد.

 دقیقه 73 (1-2، سوارز): پاس در عمق اویر ماسکرانو با فرار سوارز آماده هراه شد تا این مهاجم اروگوئه ای با پشت سر گذاشتن آسنخو خیال هواداران بارسا را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها راحت کند.

 دقیقه 88 ( 1-3، نیمار): پاس در عمق عالی ژاوی هرناندز را نیمار با ضربه سر خود به درون دروازه فرستاد تا نتیجه مسابقه رفت در این دیدار نیز تکرار شود.

 

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.