پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رنگ چراغ های بازی بارسلونا - ویارئال

کد خبر : 31165  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

اختصاصی / روزنامه اسپورت اسپانیا نکات برجسته مثبت و منفی دو تیم بارسلونا و ویارئال در بازی شب گذشته را با رنگ چراغ های راهنمایی بررسی کرده است .

سبز. نخستین فینال "لوچو"

لوییس انریکه با بارسلونا به نخستین فینال خود رسید . این اولین فصل انریکه روی نیمکت سرمربیگری بارسلوناست و تا بدین جای کار وی انتظارات را بر آورده ساخته است . نکته قابل توجه این است که بارسلونا در این رقابت های تمام بازی های خود را به ترتیب در برابر هوئسکا ، الچه ، اتلتیکو مادرید و ویارئال با برد پشت سر گذاشت .

زرد . عدم کنترل

بارسلونا در این دیدار پس از اینکه با گل زود هنگام نیمار یک بر صفر پیش افتاد نیاز داشت تا کنترل بازی را در دست بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و مجموعه مارسلینیو گارسیا بازی را در دست گرفتند اما موقعیت های چندان خطرناکی را ایجاد نکردند .

قرمز . مصدومیت بوسکتس

بدون شک مصدومیت بوسکتس نکته منفی این دیدار بود . وی با ضربه ی پینا مجبور به ترک زمین شد و باشگاه بارسلونا در اعلام کرده است که مچ پای وی رگ به رگ شده است . لوییس انریکه در صورتی که بوسکتس را در اختیار نداشته باشد می تواند از ماسکرانو در این پست استفاده کند. حتی راکیتیچ نیز توانایی بازی در این پست در بازی های مهم را دارد و در لیگ لوییس انریکه می تواند روی مهره جوان خود سرجی سمپر حساب کند . جوانان نیازمند فرصت هستند و این بهترین فرصت برای استفاده از آنان است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.