پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده : بارسا بخت قهرمانی است اما هر اتفاقی ممکن است

کد خبر : 31170  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

 ارنستو والورده پس از راهیابی تیمش به فینال کوپا‌دل‌ری با برتری مقابل اسپانیول اظهار داشت: می‌دانستیم که اسپانیول می‌تواند بازی را برای ما پیچیده کند. آنها در دور رفت هم همین کار را کرده بودند و بنابراین ما مجبور بودیم بیشترین استفاده را از فرصت‌هایمان ببریم. به محض اینکه گل اول را زدیم، چهره بازی تغییر کرد زیرا ما را در موقعیت بسیار بهتری قرار داد. گل دوم ما را تشویق کرد و بعد از آن فرصت‌هایی برای افزایش تعداد گل‌هایمان داشتیم.


وی ادامه داد: هررین دچار پارگی عضله شده بود و دی ‌مارکوس تمام تلاشش را انجام داد اما از حضور در فینال محروم شد.او قبل از بازی هم کارت داشت اما نمی‌توانستیم او را به میدان نفرستیم. بازیکنان نمی‌توانند به فینالی احتمالی فکر کنند. او کمی غمگین است اما وظیفه‌اش را انجام داد.

 


سرمربی بیلبائو خاطرنشان کرد: باید به تلاشمان ادامه بدهیم زیرا هنوز موفقیتی به دست نیاورده‌ایم. حضور در فینال برای هوادارانمان هیجان‌انگیز است؛ این پیشرفتی برای آنها و ما است و امیدواریم که همچنان به حمایت از تیمشان در لیگ ادامه دهند تا بتوانیم به رقابت بپردازیم.

 


وی اضافه کرد: بارسلونا مدعی قهرمانی است. برایمان مهم نیست مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم؛ چیزی که مهم بود، رسیدن به فینال بود. بارسا قدرت و تجربه دارد اما ما باید با انگیزه بازی کنیم اگر این کار را بکنیم، هر اتفاقی امکان‌پذیر است. مطمئنم که هواداران ما در فینال بیشتر از بارسلونا خواهند بود اما نمی‌خواهم وارد مسائلی شوم که تیم را نگران کنم. هرچه هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند، برای ما بهتر خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.