پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: در دیدارهای فینال یک اشتباه همه چیز را خراب می کند

کد خبر : 31194  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

 بارسلونا با برتری در خانه ویارئال توانست به فینال جام حذفی اسپانیا راه پیدا کند. آنها حالا باید در دیدار نهایی این رقابت‌ها برابر بیلبائو به میدان بروند؛ دیداری که گفته می شود قرار است در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار شود.

 

یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان بارسا در این دیدار آندرس اینیستا بود که چند ماهی است به فرم خوب خود بازگشته و توانسته بازی های خوب خود را در بارسا تکرار کند. اینیستا که در این دیدار 90 دقیقه در زمین حضور داشت می گوید که بازیکنان مصمم بودند در خانه حریف به برتری برسند. او معتقد است اکنون آن ها بر روی موفقیت در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان تمرکز می کنند.

 

هافبک طراح بارسلونا درباره حضور تیمش در فینال جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که این نتیجه خوب را کسب کردیم. تیم ما در بازی رفت و برگشت از حریف خود سرتر بود و با شایستگی به فینال راه پیدا کرد. نباید به همین جا بسنده کنیم. سال گذشته نیز به فینال جام حذفی رسیدیم ولی برابر رئال شکست خوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. در دیدارهای فینال یک اشتباه همه چیز را خراب می کند پس نباید فکر کنیم که همه چیز تماش شده است. ما یک 90 دقیقه حساس را برابر بیلبائو در پیش داریم که این فصل نتایج خوبی در کوپا کسب کرده است و هر اتفاقی می‌تواند در این دیدار رخ دهد.

 

اینیستا در ادامه گفت: با رسیدن به فینال جام حذفی حالا باید روی لیگ و لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. از شرایط خیلی خوبی بهره می‌بریم و می دانیم قهرمانی در هر 3 جام ممکن چقدر سخت است. باید در دیدار برگشت برابر منچستر‌سیتی به میدان برویم و قبل از آن نیز در لیگ بازی داریم. 2 امتیاز از رئال مادرید کمتر داریم و فکر می کنم 13 بازی زمان مناسبی برای جبران این اختلاف امتیاز است.

 

درخشش لوئیس‌سوآرس، نیمار و لیونل مسی در بارسلونا در بازی های گذشته باعث شده است تا تیم لوئیس انریکه امتیازات زیادی را در بازی های خود کسب کند و به پیروزی‌های خوبی برسد.

 

هافبک بارسلونا ادامه داد: از همان اول هم می دانستیم سوآرس بازیکن بزرگی است و گلزنی هایش برای ما شروع خواهد شد. او بازیکن بسیار فرصت‌طلبی محسوب می‌شود و همکاری خوبی با مسی و نیمار دارد. رسانه‌ها خیلی روی او زوم کردند ولی سوآرس تمرکزش را از دست نداده و توانسته به خوبی وظایفش را انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.