پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ما هم دوست نداشتیم نوکمپ را به رئال بدهیم

کد خبر : 31230  |  زمان ارسال : جمعه 15 اسفند 1393

رافينيا آلکانترا، ستاره جوان خط مياني بارسا، در هفته هاي اخير پس از پشت سر گذاشتن مصدوميتش، بيش از گذشته در ترکيب ثابت بارسلونا قرار مي گيرد.
ما هم دوست نداشتيم نوکمپ را به رئال بدهيم
 رافینیا فصل گذشته بصورت قرضی در سلتا ویگو و زیر نظر لوئیبس انریکه بازی می کرد و با منصوب شدن انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا، او نیز بار دیگر به این تیم بازگشت. 

رافینیا در آستانه بازی با رایووایکانو و در نشستی خبری به خبرنگاران گفت:" بازی با رایو، بازی آسانی نیست. برای کسب پیروزی و سه امتیاز به زمین می رویم و می خواهیم مثل همیشه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. 
به بارسلونا آمده ام تا به این تیم کمک کنم. می خواهم از تک تک دقایقی که نصیبم می شود، استفاده کرده تا کیفیت و توانایی های خودم را به کادر فنی نشان دهم. برای من مهم است که هر هفته در زمین حضور داشته باشم؛ چرا که در مقطعی قرار دارم که فوتبالم در حال رشد است و دوست دارم در ترکیب بارسا قرار بگیرم. در این تیم احساس خوبی دارم و امیدوارم بازی های بیشتری به من برسد." 

از رافینیا در مورد پاسخ منفی رئال مادرید به بارسلونا و بیلبائو برای در اختیار گذاشتن ورزشگاه برنابئو به عنوان میزبان بازی فینال کوپا دل ری سوال شد که وی پاسخ داد :" طبیعی است که رئالی ها زیر بار این مساله نروند. آنها رقیب همیشگی ما هستند و دوست ندارند جشن قهرمانی احتمالی ما، در ورزشگاه اختصاصیشان برگزار شود. مطمئنم که هواداران بارسلونا نیز دوست ندارند روزی نوکمپ میزبان رئال در بازی فینال کوپا دل ری شود. ما هم دوست نداریم نوکمپ را به رئالی ها بدهیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.